Guia docente 2014_15
Facultad de Filología y Traducción
Máster Universitario en Lingüística Aplicada
 Materias
  Estratexias e Métodos de Ensino e Aprendizaxe
   Contidos
Tema Subtema
1. A tarea docente no mundo contemporáneo 1.1. O papel do docente
1.2 O docente de linguas
1.3. O docente de linguas extranxeiras
2. O ensino-aprendizaxe de español 2. 1. Breve consideración histórica
2.2. O español coma L2 no mundo actual
3. A ensinanza-aprendizaxe de linguas 2. Introducción 3.1 Adquisición vs aprendizaxe?
3.2.Diferencias entre ensinanza aprendizaxe da L1 e L2
3.3.Conceptos fundamentais do proceso de ensinanza-aprendizaxe de L2
4. Principais metodoloxías de ensinanza-aprendizaxe de L2 4.1. Os chamados métodos tradicionais (gramática-tradución, etc.)
4.2.Principais correntes metodolóxicas xurdidas na segunda metade do século XX
4.3. Cara un eclecticismo metodolóxico
5. Aplicación dos estudos teóricos ó caso do español 5.1 Influencia dos factores extralingüísticos no prooceso de aprendizaxe
5.2 Exemplificacións dos procesos de aprendizaxe

6. Da teoría á practica docente e investigadora no caso do español coma L2 6.1 A practica docente do español: elaboración de materiais
6.2. Os estudos de caso coma metodoloxía investigadora
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000