Guia docente 2016_17
Facultade de Filoloxía e Tradución
Máster Universitario en Lingüística Aplicada
 Materias
  Estratexias e Métodos de Ensino e Aprendizaxe
   Contidos
Tema Subtema
1.- Enseñanza y adquisición de una L2:
A tarea docente no mundo contemporáneo
1.1. O papel do docente
1.2 O docente de linguas
1.3. O docente de linguas extranxeiras
2. -Teorías sobre adquisición y aprendizaje de segundas lenguas: O ensino-aprendizaxe de español
2. 1. Breve consideración histórica
2.2. O español coma L2 no mundo actual
3.- Métodos e técnicas de ensino de segundas linguas.
3.1 Os chamados métodos tradicionais (gramática-tradución, etc.)
3.2.Principais correntes metodolóxicas xurdidas na segunda metade do século XX
3.3. Cara un eclecticismo metodolóxico
3.4. Os MOOC
4.- Autonomía e autoaprendizaje: factores individuales na aprendizaxe de linguas
4.1. Adquisición vs aprendizaxe.
4.2. Factores individuais
4.3. Influencia dos factores extralingüísticos no prooceso de aprendizaxe
4.4. Exemplificacións dos procesos de aprendizaxe
5.- La comunicación no oral 5.1.- Gestos
5.2.- Signos y señas

6.- La enseñanza de la lengua española



6.1. Niveles de lingua: pronunciación, gramática, léxico, etc.)
6.2. Destrezas comunicativas


7.- El error 7.1.- Tipología
7.2.- Tratamiento
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000