Seleccione A
|
Código |
Resultados de Formación y Aprendizaje Específicas |
|
A1 |
Capacidade para utilizar unha terminoloxía lingüística rigorosa así como unha notación adecuada. |
|
A2 |
Coñecemento dos principais modelos de investigación lingüística. |
|
A3 |
Coñecemento dos principais recursos e ferramentas de investigación lingüística. |
|
A4 |
Capacidade de manexar conceptos, métodos e instrumentos propios da investigación en inglés para fins específicos, particularmente do inglés académico. |
|
A5 |
Capacidade de reflexionar sobre os factores que condicionan a aprendizaxe e a adquisición do inglés como lingua estranxeira. |
|
A6 |
Habilidades para o uso de ferramentas e recursos de investigación aplicados mediante a análise de variables macro e micro-sociolingüísticas. |
|
A7 |
Capacidade de usar dicionarios (en especial o Oxford English Dictionary), corpus informatizados e ferramentas de procura necesarias para a súa utilización efectiva |
|
A8 |
Coñecemento dos estudos de cognición e procesamento dentro da investigación na lingüística inglesa. |
|
A9 |
Capacidade para establecer contrastes entre os sistemas gramaticais do español/galego e do inglés, analizando as súas implicacións para outras disciplinas. |
|
A10 |
Coñecemento dos estudos de variación e cambio lingüístico no ámbito anglófono. |
|
A11 |
Capacidade de aplicar métodos de investigación cuantitativa e cualitativa, de executar varios procedementos de recolleita e análise de datos e de utilizar software específico para a investigación en lingüística inglesa. |
|
A12 |
Capacidade para analizar distintos tipos de discursos e xéneros discursivos orais e/ou escritos en lingua inglesa. |
|
A13 |
Coñecemento do papel do inglés nos distintos medios de comunicación. |
|
A14 |
Capacidade para comprender as implicacións comunicativas de diferentes tipos de discursos e xéneros discursivos orais e/ou escritos. |
|
A15 |
Coñecemento dos principios modelos de investigación literaria/cultural no ámbito anglófono. |
|
A16 |
Coñecemento dos principais recursos de investigación literario/cultural no ámbito anglófono. |
|
A17 |
Capacidade de utilizar as técnicas empregadas para a análise de textos artísticos e culturais no ámbito anglófono. |
|
A18 |
Capacidade de elaborar ensaios críticos sobre textos literarios e documentos culturais relacionados co ámbito anglófono. |
|
A19 |
Capacidade de traballar de forma autónoma con textos literarios de diferentes tradicións dentro do ámbito anglófono, aplicando diversas metodoloxías teóricas e críticas. |
|
A20 |
Habilidades para buscar cos diversos medios tecnolóxicos e de comunicación textos culturais de masas que empregan recursos literarios. |
|
A21 |
Capacidade para identificar e analizar as características máis relevantes da cultura e das institucións do ámbito anglófono a través de diversos tipos de textos pertencentes a diferentes épocas históricas. |
|
A22 |
Capacidade para comprender diferentes achegas teóricas e críticas así como a súa aplicación á análise de textos literarios e culturais no ámbito anglófono. |
|
A23 |
Capacidade para afondar nos xéneros e autores en lingua inglesa. |
|
A24 |
Capacidade para afondar nas tendencias actuais nos estudos teóricos e críticos literarios e culturais, aplicados a autores, xéneros e períodos literarios en lingua inglesa. |
|
A25 |
Coñecemento de perspectivas transculturais en lingua inglesa. |
|
A26 |
Coñecemento das relacións entre as principais manifestacións artísticas e literarias no ámbito anglófono. |
|
A27 |
Coñecemento das entornas laborais e profisionais onde o inglés ocupa un lugar relevante como medio e vehículo de expresión. |
Seleccione B
|
Código |
Resultados de Formación y Aprendizaje Transversales |
|
B1 |
Capacidade de afondar naqueles conceptos, principios, teorías ou modelos relacionados cos distintos campos dos Estudos Ingleses, así como de coñecer a metodoloxía necesaria para a resolución de problemas propios de devandita área de estudo |
|
B2 |
Capacidade para aplicar os coñecementos adquiridos na contorna multidisciplinar e multifacética dos Estudos Ingleses. |
|
B3 |
Capacidade para utilizar de forma eficiente as novas tecnoloxías da información e da comunicación no ámbito dos Estudos Ingleses. |
|
B4 |
Capacidade para elaborar adecuadamente e con certa orixinalidade composicións escritas ou argumentos motivados, redactar plans, artigos científicos e formular hipóteses razoables. |
|
B5 |
Capacidade para presentar en público experiencias, ideas ou informes, así como emitir xuízos en función de criterios, de normas externas ou de reflexións persoais para o que será necesario alcanzar un dominio suficiente da linguaxe académica e científica tanto na súa vertente escrita como oral. |
|
B6 |
Habilidades para ser capaz de construír e utilizar ferramentas operativas que recollan información significativa e precisa para a mellora das aprendizaxes nos Estudos Ingleses. |
|
B7 |
Habilidade para traballar e continuar a aprendizaxe de forma autónoma e autodirixida. |
|
B8 |
Habilidades para investigar e manexar novos coñecementos e información no contexto dos Estudos Ingleses. |
|
B9 |
Capacidade para adquirir un espírito crítico que leve aos estudantes a considerar a pertinencia das investigacións existentes nas áreas de estudo que conforman os Estudos Ingleses, así como das súas propias. |
|
B10 |
Apreciación da diversidade e multiculturalidade no contexto dos distintos ámbitos dos Estudos Ingleses. |
|
B11 |
Capacidade para traballar en equipo, cooperativo e compartido, fomentando a tolerancia e a aprendizaxe colaborativo. |
|
B12 |
Habilidades para fomentar e garantir o respeto aos Dereitos Humanos e aos principios de accesibilidad universal, igualdade, non discriminación e os valores democráticos e da cultura da paz. |
|
B13 |
Capacidade de fomentar os aspectos sicosociolóxicos e interpersoais relativos á igualdade de xéneros e culturas. |
|
B14 |
Habilidades de consolidación e desenvolvemento da competencia lingüística (nivel C2) no uso falado e escrito da lingua inglesa. |
|
B15 |
Desenvolvemento da capacidade comunicativa no ámbito académico. |
|
B16 |
Capacidade crítica e de síntese do estudante mediante a lectura e revisión de artigos especializados. |
|
B17 |
Autonomía progresiva na aprendizaxe, procuras propias de recursos e información, accedendo para iso a fontes bibliográficas e documentais sobre os distintos ámbitos que conforman os Estudos Ingleses. |
|
B18 |
Capacidade para obter información sobre a investigación máis recente que se está levando a cabo dentro do ámbito dos Estudos Ingleses, tanto en lingüística como en literatura e cultura. |
|
B19 |
Capacidade para realizar traballos de investigación de carácter académico nos distintos ámbitos dos Estudos Ingleses. |
|
B20 |
Capacidade para presentar e defender un traballo de investigación utilizando a terminoloxía e os recursos adecuados e apropiados dentro do campo obxecto de estudo. |