Coñecemento dos principais recursos e ferramentas de investigación lingüística. |
|
A3
|
|
Coñecemento do papel do inglés nos distintos medios de comunicación. |
|
A13
|
|
Coñecemento das entornas laborais e profisionais onde o inglés ocupa un lugar relevante como medio e vehículo de expresión. |
|
A27
|
|
Capacidade para presentar en público experiencias, ideas ou informes, así como emitir xuízos en función de criterios, de normas externas ou de reflexións persoais para o que será necesario alcanzar un dominio suficiente da linguaxe académica e científica tanto na súa vertente escrita como oral. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B5
|
Habilidades para investigar e manexar novos coñecementos e información no contexto dos Estudos Ingleses. |
|
|
B8
|
Habilidades para fomentar e garantir o respeto aos Dereitos Humanos e aos principios de accesibilidad universal, igualdade, non discriminación e os valores democráticos e da cultura da paz. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B12
|
Capacidade para realizar traballos de investigación de carácter académico nos distintos ámbitos dos Estudos Ingleses. |
|
|
B19
|