Guia docente 2012_13
Facultade de Filoloxía e Tradución
Máster Universitario en Lingua e Comunicación nos Negocios
 Materias
  Prácticas en Empresas
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Desenvolver a capacidade de comunicación en equipos interdisciplinares con perfiles persoais, formativos e profesionais moi diversos.
saber facer
Saber estar / ser
A1
A12
B7
Recoñecer e manexar axeitadamente os sinais verbais na comunicación interpersoal e en público
saber facer
B4
Coñecer e saber utilizar recursos bibliográficos ou fontes web fiables para a preparación de encontros con outras culturas.
saber
saber facer
A2
A5
A11
Capacidade de aprendizaxe autónoma e continua dos contextos técnicos e teóricos relacionados cun proxecto profesional relacionado coa comunicación.
saber
A5
B8
B9
Saber planificar un traballo de aplicación ao mundo da comunicación profesional segundo unha metodoloxía específica.
saber
saber facer
A4
A7
B12
Selección, organización e avaliación da documentación relevante relacionada coa comunicación profesional coa súa metodoloxía e recursos tecnolóxicos e coas súas referencias axeitadas.
saber
saber facer
A5
B9
B12
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000