Guia docente 2014_15
Facultade de Filoloxía e Tradución
Máster Universitario en Lingua e Comunicación nos Negocios
 Materias
  Novas Tecnoloxías Aplicadas á Xestión da Comunicación nas Organizacións
   Contidos
Tema Subtema
(*) (*)
(*) (*)
(*)3. *Web 2.0. Novas oportunidades para as organizacións de xestión de recursos desde calquera dispositivo con acceso a *Internet.O usuario é un protagonista activo que crea e comparte documentos de toda índole a unha rede dinámica e *participativa como é a *web 2.0. Existe a oportunidade de publicar e deixar que os “outros” aporten os seus comentarios máis aló dun *buzón de suxestións tradicional ou un e-*mail de contacto. Todos somos potenciais “xornalistas” ou emisores ante un vehículo *comunicacional *gratuíto e *accesible. *Democratización dos medios informativos? Novas posibilidades de publicitarse? *Ilimitadas redes de encontro? (*)3.1. Fundamentos da *web 2.0.3.2. Ferramentas (presentacións, *marcadores sociais, *sindicación de contidos, compartir/recuperar imaxes, vídeos…)3.3. Os *blogs3.4. Creación dos *blogs como fiestra de contidos de empresa3.5. Os *wikis3.6. As redes sociais
(*)4. Comunicación alternativa e novos *formatos *comunicativos publicitarios. (*)4.1. Novos *formatos publicitarios para novos públicos. 4.2. *Aproximación ao concepto de *marketing *viral.4.3. Exemplos internacionais e nacionais pezas *audiovisuales.4.4. Conclusións
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000