Guia docente 2015_16
Facultade de Filoloxía e Tradución
Máster Universitario en Lingua e Comunicación nos Negocios
 Materias
  Comunicación Persuasiva
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Traballos tutelados Nesta materia, de orientación eminentemente práctica, soportan a maior porcentaxe de peso na nota final. Avalíanse todos os traballos, individuais e colectivos, de maneira independente. 60 C1
C7
C11
D5
D7
Presentacións/exposicións A actitude, coidado na preparación, brillantez, claridade, capacidade de síntese e forza *persuasiva, son avaliados neste nivel, xunto ao cumprimento dos contidos indicados. 5 C7
D7
Sesión maxistral A avaliación da parte teórica, contempla un exame tipo test, sobre a materia explicada en clase. 30 A2
C1
C7
C11
D5
D7
Probas prácticas, de execución de tarefas reais e/ou simuladas. Valorarase a achega persoal ao traballo colectivo. 5 C7
D7
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

A segunda edición de actas consistirá nunha proba acordada co docente.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000