Guia docente 2015_16
Facultade de Filoloxía e Tradución
Máster Universitario en Lingua e Comunicación nos Negocios
 Materias
  Comunicación Persuasiva
   Contidos
Tema Subtema
Tema 1. A comunicación persuasiva. Concepto xeral. Comunicación persuasiva aplicada: A publicidade . Os produtos publicitarios. Os servizos de axencia na publicidade. Aspectos fundamentais da comunicación persuasiva: 10 claves.
Tema 2. A creación dunha Identidade Corporativa Gráfica Principios xerais da identidade corporativa gráfica. Os compoñentes da identidade corporativa gráfica. Traballo sobre o nome da marca. Estruturas elementais: A linguaxe das formas. Logotipo e símbolo. Estudos de valoración e de aplicacións. Presentación ao cliente. Modalidades de presentación. Manual corporativo gráfico simple. Manual corporativo gráfico complexo.
Tema 3. Aspectos xerais da composición. Introdución ao deseño gráfico. Apuntamentos sobre a percepción. Compoñentes básicos do proceso visual. Aspectos sensoriais e comunicacionais da cor. Dinámica, sensación e significado das cores.
Estética e estilo na composición gráfica.
Consideracións sobre o deseño gráfico publicitario.
Tema 4. A imaxe persoal. A comunicación persuasiva no desenvolvemento da imaxe persoal. Aspectos do traballo en publicidade electoral. Relato dunha campaña: recursos e ferramentas.
Tema 5.A persuasión desde os sentidos. Uso dos elementos sensoriais na creación de pezas e eventos. A mercadotecnia experiencial. Os criterios principais da creatividade aplicada.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000