Guia docente 2015_16
Facultade de Filoloxía e Tradución
Máster Universitario en Lingua e Comunicación nos Negocios
 Materias
  Comunicación Persuasiva
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Analizar os procesos encamiñados á elaboración das mensaxes publicitarias nos distintos soportes e medios de comunicación, da xeneración da idea ao seu emprazamento e posterior avaliación. A2
C11
Planificar as estratexias e procesos encamiñados á creación e realización de mensaxes publicitarias. C1
D5
Elaborar o produto publicitario e desenvolver a capacidade para elixir o máis axeitado a cada necesidade estratéxica. A2
C11
Desenvolver a capacidade de traballo individual e en equipo, para presentar con solvencia propostas e proxectos aos clientes. C7
D7
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000