Guia docente 2015_16
Facultad de Filología y Traducción
Máster Universitario en Lingua e Comunicación nos Negocios
 Materias
  Comunicación Institucional e Política
   Contidos
Tema Subtema
1. Comunicación Política 1.1.Investigación e Planificación dunha campaña electoral
1.2. A ejecución dunha campaña electoral
1.2.1. Técnicas de elaboración e presentación dun discurso político
1.2.2.Técnicas de presentación ante os medios de comunicación
1.2.3. Técnicas de comunicación non verbal
2. Comunicación Institucional 2.1.Evolución da comunicación institucional en América e Europa
2.1.2. O caso de España e Galicia
2.2. Publicidade Institucional versus Propaganda Electoral: leis e normas
2.3. Comunicación de Goberno
2.3.1. A Publicidade das Administracións Públicas
2.3.2. Comunicación de Crise
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000