Debates |
Actividades en liña: foro, debates,exercicios.
|
15 |
Resolución de problemas e/ou exercicios |
Actividades de tipo cuestionario, discusión de casos, análise oracional e interpretación conversacional.
|
20 |
Traballos e proxectos |
A lista dos temas dos traballos do curso será publicada na plataforma Tema ao comezo do curso. Tamén publicaranse as características formais que hai que seguir na súa confección e os prazos de supervisión e entrega. |
50 |
A participación, os debates en liña e os problemas e exercicios de clase serán avaliados durante o curso pola/o responsable de cada unidade temática. A suma dos distintos resultados parciais determinará a cualificación final de cada un destes apartados. Cada traballo de curso será entregado ao profesor/a encargado/a da súa supervisión na data que se estableza durante as clases presenciais. Estes traballos serán defendidos e discutidos no seminario por medio dunha presentación oral na derradeira semana das clases. No caso de que xurdan problemas de tipo metodolóxico, expositivo ou formal que impidan aceptar o traballo na primeira presentación, darase ao alumnado unha marxe de tempo para a corrección dos defectos apuntados e haberá unha segunda defensa antes da primeira edición final das actas en xuño. No caso de que algunha das partes suxeitas a avaliación quede incompleta ou suspensa na primeira edición das actas en xuño, o alumnado terá que recuperala ou completala antes da segunda edición das actas en xullo. Gardarase a cualificación das partes xa superadas. |