|
Descrición |
Actividades introdutorias |
1. Presentación da materia.
2. Planificación das lecturas obrigatorias.
3. Planificación dos traballos de proxecto e das exposicións.
4. Planificación dos seminarios. |
Sesión maxistral |
Introdución por parte do docente a aspectos fundamentais da filosofía da tradución:
1. conceptos,
2. historia,
3. obras selecciondas,
4. correntes e ideas. |
Estudo de casos/análises de situacións |
Análises puntuais por parte do docente de
1. liñas de pensamento concretas,
2. obras relevantes seleccionadas,
3. autoras/es relevantes e a súa recepción.
Cada análise dun ámbito temático será completada cunha rolda de intervencións e preguntas do alumnado. |
Seminarios |
Realizaranse 2 seminarios sobre temas relacionados cos contidos da materia. O alumnado preparará os temas e unha lista de aspectos concretos através de lecturas de textos procedentes da bibliografía do curso ou outros, indicados polo docente. Durante o seminario analizaranse e debateranse en grupo os aspectos seleccionados. |
Presentacións/exposicións |
Cada estudante expón un aspecto relacionado co seu tema do traballo de proxecto (ou outro, se for así acordado co docente) ao resto do grupo durante aproximadamente 20-30 minutos. A exposición se complementará cunha rolda de intervencións, na que o resto do grupo coloca cuestións e exporá as súas opinións. |
Debates |
Todo un grupo prepara un ou varios temas de actualidade propostos por ou acordado co docente e que se insire nun dos ámbitos dos contidos da materia. Durante a sesión, as/os participantes defenden e argumentan de xeito ordenado as súas opinións. |
Foros de discusión |
O alumnado prepara um tema de actualidade relacionado cun dos contidos da materia proposto por ou acordado co docente a través de lecturas e buscas autodeterminadas de información. Durante o debate cadaquen exporá e argumentará de forma sistemática a súa opinión e responderá ás cuestións propostas polo resto do grupo. |
Traballos tutelados |
Cada estudante escolle no inicio do curso, a partir das suxestións e orientacións do docente, um tema para un traballo de proxecto de aprox. 10-12 páxinas de extensión. Se for un traballo destinado á publicación web, a extensión será menor. Un aspecto do traballo (sempre que non se acorde outro tema) será presentado nunha exposición oral ao resto do grupo. O traballo de proxecto concreto entregarase ao finalizaren as clases. O proxecto será orientado polo docente a través de titorías individualizadas ou através da plataforma FAITIC. |
Resolución de problemas e/ou exercicios |
A través da plataforma FAITIC realizaranse pequenas actividades relacionadas coa materia (wikis, blog, foros de dúbidas, etc.). Algunhas destas actividades terán carácter facultativo, mentres outras serán exercicios ou foros onde o alumnado pode colocar preguntas. A maiores, ofrecerase a posibilidade da resolución de problemas concretos en titorías individualizadas ou en grupo. |