Guia docente 2009_10
Facultade de Filoloxía e Tradución
Mestrado Universitario en Estudos de Xénero
 Resultados de Formación e Aprendizaxe


Sinale A Código Resultados de Formación e Aprendizaxe Específicas
  A1 Ser competente para comprender os referentes teóricos, históricos, culturais, políticos e legais que subxacen á cultura androcéntrica
  A2 Ser competente para formar en xénero aos/ás profesionais que han de atender mulleres vítimas de violencia de xénero
  A3 Ser competente para apoiar ás mulleres para que expresen as súas necesidades, os seus puntos de vista e as súas necesidades
  A4 Ser competente para empoderar as mulleres
  A5 Ser competente para deseñar, desenrolar, aplicar e avaliar planes e políticas de igualdade.
  A6 Ser competente para actuar preventivamente e na resolución de situacións de conflito de xénero
  A7 Ser competente para sensibilizar a poboación en relación os problemas específicos de xénero
  A8 Ser competente para asesorar na creación de empresas e de autoemprego das mulleres
  A9 Ser competente para elaborar e xestionar medios e recursos para a intervención segundo as políticas de igualdade
  A10 Ser competente para entender e aplicar a lexislación existente en materia de igualdade
  A11 Ser competente para realizar estudios sistemáticos desde a perspectiva de xénero
  A12 Ser competente para entender e poñer en valor as contribucións realizadas polas mulleres á historia e a cultura
  A13 Ser competente para procurar unha sociedade máis igualitaria desde o punto de vista do xénero
  A14 Ser competente para utilizar as novas tecnoloxías como recurso metodolóxico, de investigación, didáctico ou de comunicación
Sinale B Código Resultados de Formación e Aprendizaxe Transversais
  B1 Ser competente para coñecer e aplicar os instrumentos operativos para o desenvolvemento das funcións propias da figura de axente de igualdade, que abarca un campo de intervención amplo, complexo e multidisciplinar
  B2 Ser competente para coñecer e utilizar instrumentos para a detección de situacións de discriminación e desigualdade de trato
  B3 Ser competente para coñecer as distintas áreas de actuación e a metodoloxía para a implementación de programas e proxectos de igualdade entre mulleres e homes en distintos ámbitos (servizos sociais, educación, empresas, administración pública, etc)
  B4 Ser competente para transmitir unha cultura non androcéntrica
  B5 Adquisición de habilidades para potenciar as relacións interpersoais e entre grupos
  B6 Habilidade para o liderado e a toma de decisións na xestión e desenvolvemento dos programas, planes ou políticas de igualdade
  B7 Adquisición dunha ética profesional e compromiso para o traballo en equipo
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000