|
A2 |
Ser competente para formar en xénero aos/ás profesionais que han de atender mulleres vítimas de violencia de xénero |
|
A4 |
Ser competente para empoderar as mulleres |
|
A6 |
Ser competente para actuar preventivamente e na resolución de situacións de conflito de xénero |
|
A8 |
Ser competente para asesorar na creación de empresas e de autoemprego das mulleres |
|
A10 |
Ser competente para entender e aplicar a lexislación existente en materia de igualdade |
|
A12 |
Ser competente para entender e poñer en valor as contribucións realizadas polas mulleres á historia e a cultura |
|
A14 |
Ser competente para utilizar as novas tecnoloxías como recurso metodolóxico, de investigación, didáctico ou de comunicación |
Sinale B
|
Código |
Resultados de Formación e Aprendizaxe Transversais |
|
B1 |
Ser competente para coñecer e aplicar os instrumentos operativos para o desenvolvemento das funcións propias da figura de axente de igualdade, que abarca un campo de intervención amplo, complexo e multidisciplinar |
|
B2 |
Ser competente para coñecer e utilizar instrumentos para a detección de situacións de discriminación e desigualdade de trato |
|
B3 |
Ser competente para coñecer as distintas áreas de actuación e a metodoloxía para a implementación de programas e proxectos de igualdade entre mulleres e homes en distintos ámbitos (servizos sociais, educación, empresas, administración pública, etc) |
|
B4 |
Ser competente para transmitir unha cultura non androcéntrica |
|
B5 |
Adquisición de habilidades para potenciar as relacións interpersoais e entre grupos |
|
B6 |
Habilidade para o liderado e a toma de decisións na xestión e desenvolvemento dos programas, planes ou políticas de igualdade |
|
B7 |
Adquisición dunha ética profesional e compromiso para o traballo en equipo |