Traballos de aula |
Modalidade presencial: Probas para a avaliación das competencias
adquiridas que inclúen preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro/falso, elección múltiple, emparellamento de elementos...). Os alumnos seleccionan unha resposta entre un número limitado de posibilidades.
Modalidade semipresencial: Probas para a avaliación das competencias adquiridas que inclúen preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro/falso, elección múltiple, emparellamento de elementos...). Os alumnos seleccionan unha resposta entre un número limitado de posibilidades. O alumno prepara este tipo de proba a través da plataforma Faitic ou pode asistir, presencialmente, á realización da proba. |
10 |
A2
|
B6
|
C16
|
D8 D9 D10 D11 D12
|
Resolución de problemas e/ou exercicios |
Modalidade presencial: Proba única na que o alumnado debe solucionar unha serie de problemas e/ou exercicios nun tempo/condiciones establecido/as pola profesora. Desta maneira, o alumnado debe aplicar os coñecementos que adquiriu.
Modalidade semipresencial: Proba única na que o alumnado debe solucionar unha serie de problemas e/ou exercicios nun tempo/condiciones establecido/as pola profesora. Desta maneira, o alumnado debe aplicar os coñecementos que adquiriu. Conforme ao establecido na memoria de grao, o alumnado desta modalidade debe asistir, presencialmente, a esta proba. Por tanto, non hai diferenzas coa modalidade presencial. |
50 |
A1 A2 A5
|
B1 B4 B6 B9 B10
|
C3 C16
|
D2 D3 D6 D10 D11
|
Modalidade presencial: Para poder optar ao sistema de avaliación continua o alumnado deberá asistir, polo menos, a 9 das 13 sesións teóricas previstas na programación. Ao final do cuadrimestre, na data establecida no calendario oficial de exames, o alumnado de avaliación continua debe facer un exercicio escrito no que debe solucionar unha serie de problemas e/ou exercicios nun tempo/condiciones establecido/as pola profesora. Esta proba representará o 50% da cualificación final. Ademais un 10% obterase coa participación activa do alumnado nos debates. Outro 30% da nota final obterase coa redacción escrita e exposición oral dun traballo individual. Nas clases prácticas o alumnado de avaliación continua deberá facer dous cuestionarios, un á metade do cuadrimestre e outro na última sesión, con valor cada un de 0,5 puntos sobre a cualificación final. Ao final do cuadrimestre, na data establecida no calendario oficial de exames, o alumnado que non seguiu a avaliación continua ou perdeu o dereito a ela, poderá realizar un exercicio escrito que constará dunha parte teórica e outra práctica. A parte teórica, que representará o 60% da cualificación, versará sobre contidos do programa da materia. A parte práctica, que representará o 40% da cualificación, versará sobre aspectos do programa que fosen traballados durante o curso. Para poder superar o exercicio será necesario obter, como mínimo, un 3 na parte teórica e un 2 na práctica. Na segunda edición (xullo) e en cursos posteriores, o alumnado deberá realizar un exercicio escrito que constará dunha parte teórica e outra práctica. A parte teórica, que representará o 60% da cualificación, versará sobre contidos do programa da materia. A parte práctica, que representará o 40% da cualificación, versará sobre aspectos do programa que fosen traballados durante o curso. Para poder superar o exercicio será necesario obter, como mínimo, un 3 na parte teórica e un 2 na práctica. Modalidade semipresencial:Ao final do cuadrimestre, na
data establecida no calendario oficial de exam, o alumnado de avaliación continua debe facer un exercicio escrito no que debe
solucionar unha serie de problemas e/ou exercicios nun
tempo/condiciones establecido/as pola profesora. Esta proba
representará o 50% da cualificación final. Ademais un 10% obterase
coa participación activa do alumnado nos debates a través da plataforma Faitic. Outro 30% da
nota final obterase coa redacción escrita e entrega dun
traballo individual. Nas clases prácticas o alumnado de avaliación
continua deberá facer dous cuestionarios a través da plataforma Faitic, un á metade do
cuadrimestre e outro na última sesión, con valor cada un de 0,5
puntos sobre a cualificación final. Ao final do cuadrimestre, na data establecida no calendario oficial de exames, o alumnado que non seguiu a avaliación continua ou
perdeu o dereito a ela, poderá realizar un exercicio escrito que
constará dunha parte teórica e outra práctica. A parte teórica, que
representará o 60% da cualificación, versará sobre contidos do
programa da materia. A parte práctica, que representará o 40% da
cualificación, versará sobre aspectos do programa que fosen traballados
durante o curso. Para poder superar o exercicio será necesario
obter, como mínimo, un 3 na parte teórica e un 2 na práctica. Na segunda edición (xullo) e en cursos posteriores, o alumnado deberá realizar un exercicio
escrito que constará dunha parte teórica e outra práctica. A parte
teórica, que representará o 60% da cualificación, versará sobre
contidos do programa da materia. A parte práctica, que
representará o 40% da cualificación, versará sobre aspectos do
programa que fosen traballados durante o curso. Para poder superar o
exercicio será necesario obter, como mínimo, un 3 na parte teórica e
un 2 na práctica. |