2. Teorías, linguaxes e creación. |
2.1. Elementos da linguaxe visual.
2.2. A narración fílmica.
2.3. Análise cinematográfica.
2.4. Recepción: público, industria, crítica.
2.5. Historia industrial. Produción. |
3. Xéneros cinematográficos. |
3.1. Comedia. Burlesco. Cinema cómico. De situación. Screwball. Melodrama. Musical
3.2. Épica: western, cinema negro, aventuras, histórico, peplum.
3.3. Documental. Cinema verité.
3.4. Fantástico. De fantasía.
3.5. Animación. |
4. Estética cinematográfica e evolución histórica. |
4.1. A invención do cinema: os pioneiros.
4.2. As vangardas. Surrealismo.
4.3. Expresionismo alemán.
4.4. O cinema soviético.
4.5. O cinema dos grandes estudos americanos.
4.6. O cinema americano de postguerra.
4.7. O Neorrealismo e o cinema italiano de postguerra..
4.8. A nouvelle vague.
4.9. O Free cinema británico. O novo cinema alemán. O Cinema Nuovo italiano.
4.10. Transformacións no cinema norteamericano.
4.11. Cinema europeo e o novo Hollywood
4.12. Cinematografías asiáticas. Aproximación ao cinema africano.
4.13. Cinematografías latinoamericanas.
4.14. Cinema actual. Cinema Dogma. Realismo social.
|