Capacitalo para aplicar os devanditos coñecementos ao estudo e á análise reflexiva dos casos galego e español, así como á súa propia experiencia bilingüe (persoal, familiar e educativa) |
A1 A1 A2 A2 A3 A4 A5 A5
|
B2 B4 B5 B6 B6 B8 B9
|
C5 C5 C10 C14 C15 C20
|
D1 D2 D6 D8 D8 D9 D10 D20
|
Iniciar ao alumnado en pequenas tarefas de investigación sobre este campo, que inclúan observación, medición, obtención de datos e análises dos
mesmos e, no seu caso, propostas de intervención, moi especialmente sobre a educación bilingüe, familiar e institucional, en Galicia e en España |
A1 A1 A2 A5
|
B2 B2 B6 B8 B9
|
C1 C14 C15 C32
|
D1 D1 D2 D3 D3 D4 D5 D6 D6 D8 D8 D9 D10 D11 D12
|
Dotar ao alumno con ferramentas conceptuais, metodolóxicas e analíticas, que complementen a súa formación como futuro profesor de linguas en contextos bilingües ou plurilingües. |
A1 A2 A5
|
B2 B6 B8 B9
|
C5 C14 C15 C21 C39
|
D1 D2 D6 D8 D9 D10 D11 D12
|