Guia docente 2017_18
Facultad de Filología y Traducción
Grao en Ciencias da Linguaxe e Estudos Literarios
 Materias
  As tecnoloxías na ensinanza-aprendizaxe de linguas
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Lección maxistral Exposición por parte das profesoras ou do alumnado dos traballos individuais. 30 A1
A2
A5
B2
B3
B9
B10
C5
C14
C18
D1
D2
D3
D6
D8
D9
D10
D11
D12
Traballos de aula Probas de resolución de problemas e/ou exercicios nun tempo/condicións establecido/as polo profesor. Desta maneira, o alumno debe aplicar os coñecementos que adquiriu.
Traballo colaborativo empregando diferentes ferramentas para aplicar esta técnica como, por exemplo, correo, foro, audioconferencia, videoconferencia e outros recursos das TIC.
30 A1
A2
A5
B2
B3
B9
B10
C5
C14
C18
D1
D2
D3
D6
D8
D9
D10
D11
D12
Cartafol/dossier Recompilación de probas documentais e datos concretos que permitan avaliar a progresión do ensino e da aprendizaxe de cada estudante. 30 A1
A2
A5
B2
B3
B9
B10
C5
C14
C18
D1
D2
D3
D6
D8
D9
D10
D11
D12
Cartafol/dossier Documento elaborado polo estudante que recompila información sobre as experiencias, proxectos, tarefas e traballos realizados durante o proceso de formación.
10 A1
A2
A5
B2
B3
B9
B10
C5
C14
C18
D1
D2
D3
D6
D8
D9
D10
D11
D12
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

A avaliación do alumnado que siga materia en modalidade semipresencial ou non teña aprobado a materia en xuño, con pequenas modificación seguirá a mesmas premisas que o resto do alumnado, adaptando na medida do posible a avaliación ás necesidades individuais.

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000