As/os estudantes deberán escoller,
de forma obrigatoria nas primeiras dúas semanas do cuadrimestre en cuestión, entre
dúas opcións: un sistema de avaliación continua (cf. supra a descrición en “Avaliación”) ou un sistema de avaliación
única. Recoméndase optar polo primeiro. A copia ou o plaxio nas probas das
avaliacións continua ou única será penalizado cun suspenso (nota numérica: 0) nestas, nas dúas edicións das actas. Avaliación continua Para superar a materia, será preciso superar as dúas partes (galego: exame 40% e prácticas 10%; e español: cartafol 50%). De suspender algunha das dúas metades, non se realizará media. Deberase obter unha cualificación mínima de 5 puntos (sobre 10) no exame escrito para poder superar a materia e facer media. A non realización de probas ou
exercicios parciais previstos polo sistema de avaliación continua (cf. supra a descrición en “Avaliación”) suporá
a obtención dunha cualificación de 0 (cero) puntos nesta. A data do último exame de
avaliación continua coincidirá coa data do exame de avaliación única recollida
no calendario oficial da FFT. Avaliación única Para superar a materia, será preciso superar as
dúas partes (galego: exame 50% e español: cartafol
50%). De suspender algunha das dúas metades, non se realizará media. Deberase obter unha cualificación mínima de 5 puntos (sobre 10) no exame escrito para poder superar a materia. Segunda
edición das actas Os mesmos criterios de avaliación única
aplicaranse na segunda edición das actas (xullo). O alumnado de avaliación continua
que non supere a materia na primeira convocatoria e teña que acudir á segunda
edición das actas terá que presentarse unicamente á parte que teña suspensa. A copia ou o plaxio nas probas de
avaliación será penalizado cun suspenso (nota numérica: 0) nestas. En todo caso, recoméndase a
asistencia regular ás aulas e ás titorías e a consulta dos materiais e
informacións específicas na plataforma FAITIC, mesmo que non se siga o sistema
de avaliación continua. Alumnado
semi-presencial Ao alumnado semi-presencial
ofréceselle unha titoría semanal. Para quen teña a oportunidade, recoméndaselle
asistir regularmente a estas titorías. En todo caso, o ensino
semi-presencial require dunha disciplina de traballo, seguindo as indicacións
do profesorado, así como do uso imprescindible da plataforma FAITIC dende o
primeiro día de clases. A avaliación continua do alumnado
semi-presencial implica a realización dos exercicios indicados polo profesorado
a través da plataforma FAITIC, dentro dos prazos indicados. Quen non poida
realizar estes exercicios dentro dos prazos, terá que realizar as probas
previstas para a avaliación única (cf.
supra). Outros comentarios e avaliación de Xuño e Xullo • Non se poderá obter a cualificación de aprobado sem ter aprobado tanto a parte de galego como a parte de español. • A parte de español chamada Cartafol consistirá en apresentar un portafolio final docente que contenga o a) biografía académica, o b) presentación oral na aula o c) unha selección de tres probas de entre os debates, exercicios e resolucion de problemas etc. o d) autoevaluación da aprendizaxe. - As presentacións orais terán lugar última semana de marzo. - As partes da avaliación definidas como "participación en debates", "exercicios, actividades e problemas" deberán entregarse na semana seguinte à que foran apresentados na aula. - As alumnas e alumnos, tanto de réxime presencial como semipresencial, que non alcancen o aprobado en maio co sistema arriba exposto poderán presentarse a exame no mes de xuño. O día do exame deberán facer entrega do portafolio e realizar unha presentación oral. O alumnado que non alcance o aprobado en xuño poderá presentarse a exame en xullo, na data oficial correspondente, nas mesmas condicións que rexen para o exame de xuño. - Penalizaranse os erros de expresión (ortografía, puntuación, incoherencias sintácticas, uso inadecuado do léxico, etc.). No caso de que se detecte copia ou plaxio nalgunha proba, esta non se puntuará. -O alumnado que se atope no caso de ter aprobadas parte das probas poderá conservar as cualificacións desas partes, previo acordo coa profesora, nas oportunidades de xuño e xullo. |