Guia docente 2016_17
Facultade de Filoloxía e Tradución
Grao en Ciencias da Linguaxe e Estudos Literarios
 Materias
  Introdución á ensinanza do español e do galego como L2/LE
   Contidos
Tema Subtema
1.- Enseñanza e adquisición dunha L2:
A tarea docente no mundo contemporáneo
1.1. O papel do docente
1.2 O docente de linguas
1.3. O docente de linguas extranxeiras
2. -Teorías sobre adquisición e aprendizaxe de segundas linguas: O ensino-aprendizaxe de español
2. 1. Breve consideración histórica
2.2. O español coma L2 no mundo actual
3.- Métodos e técnicas de ensino de segundas linguas.
3.1 Os chamados métodos tradicionais (gramática-tradución, etc.)
3.2.Principais correntes metodolóxicas xurdidas na segunda metade do século XX
3.3. Cara un eclecticismo metodolóxico
3.4. Os MOOC
4.- Autonomía e autoaprendizaje: factores individuales na aprendizaxe de linguas
4.1. Adquisición vs aprendizaxe.
4.2. Factores individuais
4.3. Influencia dos factores extralingüísticos no prooceso de aprendizaxe
4.4. Exemplificacións dos procesos de aprendizaxe
5.- A comunicación non oral 5.1.-Xestos
5.2.- Signos e señas

6.- O ensino da lingua española



6.1. Niveles de lingua: pronunciación, gramática, léxico, etc.)
6.2. Destrezas comunicativas


7.-O erro 7.1.- Tipoloxía
7.2.- Tratamento
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000