Lección maxistral |
Terase en conta a asistencia a clase e a participación no desenvolvemento da docencia.
No caso de que presencialidade total non sexa posible, levarase a cabo unha secuencia repetida de Lectura-Debate-Recensión para cada unha das obras presentes no programa. Quere dicirse que o alumnado deberá ler cada unha das obras e asistir, posteriormente, a un debate por medios telemáticos sobre esa obra para, finalmente, escribir unha recensión de 2000 palabras sobre esa obra. A recensión deberá ser totalmente persoal e orixinal e no caso de que se detecte plaxio total ou parcial a nota resultante non será outra que 0 (cero).
Igualmente terase moi en conta a corrección formal e lingüística.
|
25 |
A1 A2 A5
|
B1 B2 B5 B7
|
|
D2 D10 D11 D12
|
Traballo tutelado |
A exposición e realización de pequenos traballos e comentarios acordados polo curso serán tamén de interese para o plano xeral de docencia. |
5 |
A1 A2 A5
|
B1 B2 B5 B7
|
C3 C6 C7 C10 C16
|
D2 D10 D11 D12
|
Exame de preguntas de desenvolvemento |
Unha ou varias probas de común acordo co alumnado será realizadas ao longo do curso. |
35 |
A1 A2 A5
|
B1 B2 B5 B7
|
C3 C6 C7 C10 C16
|
D2 D9 D10 D11 D12
|
O alumnado, tanto presencial como non presencial, que se presente á "segunda edición de actas" realizará unha proba por
escrito (na data oficial, segundo o calendario da FFT) con contidos pertencentes a todo o temario, incluíndo:
1.- recoñecemento de textos,
2.- comentario de textos,
3.- preguntas curtas de resposta curta
e 4.- preguntas longas para desenvolver. En función do desenvolvemento do curso e da actividade desenvolvida por cada un dos discentes algún(s) destes apartados
pode(n) non ser necesario(s) |