Resolución de problemas e/ou exercicios |
Para a realización de traballos, presentacións ou exposicións, así como para a resolución de exercicios e problemas propostos na aula, a docente reservará un tempo de atención personalizada co fin de atender e resolver as dúbidas do alumnado. Por ese motivo, recoméndase a consulta individual ou en pequenos grupos nas titorías. Recoméndase ao alumnado de réxime semipresencial que asista polo menos a dous ou tres titorías presenciais durante o cuadrimestre; ademais, poderán utilizarse para titorías os medios non presenciais dispoñibles (titoría virtual, correo electrónico, teléfono...). |
|
Presentacións/exposicións |
Para a realización de traballos, presentacións ou exposicións, así como para a resolución de exercicios e problemas propostos na aula, a docente reservará un tempo de atención personalizada co fin de atender e resolver as dúbidas do alumnado. Por ese motivo, recoméndase a consulta individual ou en pequenos grupos nas titorías. Recoméndase ao alumnado de réxime semipresencial que asista polo menos a dous ou tres titorías presenciais durante o cuadrimestre; ademais, poderán utilizarse para titorías os medios non presenciais dispoñibles (titoría virtual, correo electrónico, teléfono...). |
|
Traballos tutelados |
Para a realización de traballos, presentacións ou exposicións, así como para a resolución de exercicios e problemas propostos na aula, a docente reservará un tempo de atención personalizada co fin de atender e resolver as dúbidas do alumnado. Por ese motivo, recoméndase a consulta individual ou en pequenos grupos nas titorías. Recoméndase ao alumnado de réxime semipresencial que asista polo menos a dous ou tres titorías presenciais durante o cuadrimestre; ademais, poderán utilizarse para titorías os medios non presenciais dispoñibles (titoría virtual, correo electrónico, teléfono...). |
|