Guia docente 2017_18
Facultad de Filología y Traducción
Grao en Ciencias da Linguaxe e Estudos Literarios
 Materias
  Idioma moderno: Lingua portuguesa I
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Probas de resposta curta Exame escrito sobre os contidos teórico-prácticos vistos durante o curso.
No caso do réxime semipresencial, o alumnado tamén ten que estar presente no día do exame.
O exame realizarase na data oficial establecida pola FFT.
40 A1
A2
B6
B9
C1
C2
D8
D11
Outras Proba oral individual.
No caso do réxime semipresencial, o alumnado tamén ten que estar presente no día do exame.
A proba oral realizarase na última semana de aulas.
30 A1
B10
C1
C2
C15
Probas prácticas, de execución de tarefas reais e/ou simuladas. Realización de probas ou tarefas sobre temas indicados polo profesor.
No caso de alumnado en réxime non presencial o alumnado realizará estas probas ou tarefas co apoio da plataforma Faitic.
20 A1
A5
B6
B9
B10
D8
D10
D11
Observación sistemática Observación das prestacións do alumnado nos ámbitos de "Resolución de problemas e/ou exercicios", "Traballos de aula", a participación en xeral e a asistencia ás actividades relacionadas coa materia.
No caso do réxime semipresencial, practicarase un seguimento virtual do alumnado ao longo do curso.
10 C1
C2
C15
D2
D5
D8
D11
D12
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Outros comentarios e avaliación de xullo

 

As/Os
estudantes deberán escoller, de forma obrigatória nas primeiras duas semanas do
quadrimestre en cuestión, entre dúas opcións: un sistema de avaliación continua
(cf. supra a descrición en “Avaliación”)
ou un sistema de avaliación única. Recoméndase optar polo primeiro.

Avaliación continua

Dado
que se trata do ensino dunha lingua estranxeira é moi recomendábel asistir con
regularidade ás aulas. Quen non ten posibilidade de asistir a un mínimo de 80%
das aulas debe comunicalo ao profesorado. En todo caso, a non realización de
probas ou exercicios parciais previstos polo sistema de avaliación continua (cf. supra a descrición en “Avaliación”) suporá
a obtención dunha cualificación de 0 (cero) puntos nesta.

A
data do último exame de avaliación continua coincidirá coa data do exame de avaliación
única recollida no calendario oficial da FFT.

A
avaliación única consiste dunha
proba escrita seguida doutra proba oral que se realizarán no mesmo día en salas
de aula contiguas. É preciso superar ambas as probas (escrita e oral) para
superar a materia e, en caso de suspenso, haberá que recuperar ambas as probas
na convocatoria de xullo.

A
avaliación única valorarase da seguinte forma:

1.
Proba escrita teórico-práctica: 75% da nota final.

2.
Proba oral: 25% da nota final. Esta proba será gravada en formato audio e a
participación nela suporá o consentimento da gravación.

É
preciso superar ambas as probas (escrita e oral) para aprobar a materia.

A
non presentación a unha das probas sen xustificante suporá a obtención dunha
cualificación de 0 (cero) puntos na mesma.

 

Segunda edición das actas

Os
mesmos criterios de avaliación única aplicaranse na segunda edición das actas
(xullo).

O
alumnado de avaliación continua que non supere a materia na primeira
convocatoria e teña que acudir á segunda edición das actas terá que examinarse
EXCLUSIVAMENTE da parte ou partes que teñan suspensas (exame oral e/ou
escrito).

A
copia ou o plaxio nos respectivos exames das avaliacións continua ou única será
penalizado cun suspenso (nota numérica: 0) nestas.

En
todo caso, recoméndase a asistencia regular ás aulas e ás titorías e a consulta
dos materiais e informacións específicas na plataforma FAITIC, mesmo que non se
siga o sistema de avaliación continua.

 

Alumnado semi-presencial

Ao alumnado
semi-presencial ofréceselle unha titoría semanal. Para quen teña a oportunidade,
recoméndaselle asistir regularmente a estas titorías.

En todo caso, o
ensino semi-presencial dunha lingua estranxeira requere unha disciplina
importante de autoestudo seguindo as indicacións do profesorado e o uso
imprescindíbel da plataforma FAITIC dende o primeiro día de clases.

Quen se incorpora a
este sistema a partir das últimas convocatórias de matrícula, debe contactar co
profesorado inmediatamente e recuperar pola súa conta os temas xa impartidos
desde setembro.

A aprendizaxe
semi-presencial de lingua portuguesa requere unha rutina de traballo
individual, moita disciplina, un horario e hábitos de lectura e de audición en
lingua portuguesa a diario.

A avaliación
continua do alumnado semi-presencial implica a realización dos exercicios
indicados polo profesorado a través da plataforma FAITIC, dentro dos prazos
indicados, como tamén a asistencia a un 50 % das titorías específicas
previstas. Quen non poida realizar estes exercicios dentro dos prazos, ou non
poida asistir a un 50 % das titorías específicas, terá que realizar os exames
escrito e oral da avaliación única (cf.
supra
).

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000