Guia docente 2011_12
Facultade de Filoloxía e Tradución
Grao en Tradución e Interpretación (Español-Inglés)
 Materias
  Idioma moderno: Idioma 1, III: Inglés
   Competencias de materia
Resultados de aprendizaxe Tipoloxía Competencias
Desenvolver o sentido de conciencia lingüística da lingua inglesa, os seus mecanismos gramaticais e léxicos e as súas formas de expresión
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A4
A18
A25
A32
B2
Desenvolver as destrezas de comprensión e expresión oral e escrita en inglés a nivel avanzado
saber
A1
A4
B2
B10
B15
B17
B22
B23
Ampliar o repertorio léxico e textual en inglés a ámbitos más específicos
saber
Saber estar / ser
A1
A4
A12
A24
A25
A30
A32
B2
B6
B15
B23
Fomentar a aplicación práctica dos coñecementos gramaticais e léxicos ó analise, creación e revisión dunha gran variedade de textos escritos en inglés
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A4
A11
A18
A27
A30
A32
B2
B6
B8
B9
B10
B14
B16
B17
B18
B19
B22
B23
Estimular a autonomía dos alumnos para sintetizar unha gran variedade de textos orais e escritos en inglés
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A4
A10
A12
A17
A18
A24
A25
A27
A30
B2
B5
B6
B7
B8
B9
B14
B15
B17
B18
B19
B22
Desenvolver a comprensión de aspectos socioculturais fundamentais das distintas culturas de habla inglesa e comparalos cos do ambito cultural do estado español.
saber
Saber estar / ser
A1
A2
A12
A25
A27
A30
A32
B2
B9
B10
B11
B17
Distinguir entre norma e uso da lingua inglesa nas distintas situacións comunicativas
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A4
A12
A18
A30
B17
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000