(*) Ser capaz de distinguir o correspondente texto especializado.
|
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A4 A12 A25 A26 A30
|
B2 B4 B6
|
(*) |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A4 A5 A8 A14 A21 A27 A30 A31
|
B2 B4 B5 B6
|
(*) Elaborar textos, redactar informes, facer valoracións pertinentes cultural e *funcionalmente. O rigor terminolóxico merece nestes campos unha atención especial. Saber valorar de forma crítica a calidade do propio traballo; coñecer e aplicar os correspondentes procedementos para a mellora do produto final. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A4 A5 A8 A9 A12 A14 A17 A18 A19 A21 A22 A24 A25 A27 A28 A29 A30 A31 A32 A33
|
B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B12 B14 B15 B17 B18 B22 B23 B24
|