Presentacións/exposicións |
Tanto durante as clases como nas horas de titoría, animarase ao aumnado a participar e propor liñas de traballo, debate ou investigación que sexan do seu interese persoal ou profesional.
Recoméndase especialmente que o alumnado que detecte lagoas nalgunha das competencias ou áreas de coñecemento necesarias para a superación da materia, se poña en contacto coa docente, ben nas horas de clase, ben nas titorías, para que esta lles aconselle métodos ou lecturas para superalas de xeito autónomo antes da fin do cuadrimestre. |
|
Prácticas autónomas a través de TIC |
Tanto durante as clases como nas horas de titoría, animarase ao aumnado a participar e propor liñas de traballo, debate ou investigación que sexan do seu interese persoal ou profesional.
Recoméndase especialmente que o alumnado que detecte lagoas nalgunha das competencias ou áreas de coñecemento necesarias para a superación da materia, se poña en contacto coa docente, ben nas horas de clase, ben nas titorías, para que esta lles aconselle métodos ou lecturas para superalas de xeito autónomo antes da fin do cuadrimestre. |
|
Traballos tutelados |
Tanto durante as clases como nas horas de titoría, animarase ao aumnado a participar e propor liñas de traballo, debate ou investigación que sexan do seu interese persoal ou profesional.
Recoméndase especialmente que o alumnado que detecte lagoas nalgunha das competencias ou áreas de coñecemento necesarias para a superación da materia, se poña en contacto coa docente, ben nas horas de clase, ben nas titorías, para que esta lles aconselle métodos ou lecturas para superalas de xeito autónomo antes da fin do cuadrimestre. |
|
Probas prácticas, de execución de tarefas reais e/ou simuladas. |
Tanto durante as clases como nas horas de titoría, animarase ao aumnado a participar e propor liñas de traballo, debate ou investigación que sexan do seu interese persoal ou profesional.
Recoméndase especialmente que o alumnado que detecte lagoas nalgunha das competencias ou áreas de coñecemento necesarias para a superación da materia, se poña en contacto coa docente, ben nas horas de clase, ben nas titorías, para que esta lles aconselle métodos ou lecturas para superalas de xeito autónomo antes da fin do cuadrimestre. |
Probas de resposta curta |
Tanto durante as clases como nas horas de titoría, animarase ao aumnado a participar e propor liñas de traballo, debate ou investigación que sexan do seu interese persoal ou profesional.
Recoméndase especialmente que o alumnado que detecte lagoas nalgunha das competencias ou áreas de coñecemento necesarias para a superación da materia, se poña en contacto coa docente, ben nas horas de clase, ben nas titorías, para que esta lles aconselle métodos ou lecturas para superalas de xeito autónomo antes da fin do cuadrimestre. |