Guia docente 2013_14
Facultad de Filología y Traducción
Grao en Tradución e Interpretación
 Materias
  Tradución editorial idioma 1: Francés-Galego
   Atención personalizada
Metodoloxías Descrición
Presentacións/exposicións Tanto durante as clases como nas horas de titoría, animarase ao aumnado a participar e propor liñas de traballo, debate ou investigación que sexan do seu interese persoal ou profesional. Recoméndase especialmente que o alumnado que detecte lagoas nalgunha das competencias ou áreas de coñecemento necesarias para a superación da materia, se poña en contacto coa docente, ben nas horas de clase, ben nas titorías, para que esta lles aconselle métodos ou lecturas para superalas de xeito autónomo antes da fin do cuadrimestre.
Prácticas autónomas a través de TIC Tanto durante as clases como nas horas de titoría, animarase ao aumnado a participar e propor liñas de traballo, debate ou investigación que sexan do seu interese persoal ou profesional. Recoméndase especialmente que o alumnado que detecte lagoas nalgunha das competencias ou áreas de coñecemento necesarias para a superación da materia, se poña en contacto coa docente, ben nas horas de clase, ben nas titorías, para que esta lles aconselle métodos ou lecturas para superalas de xeito autónomo antes da fin do cuadrimestre.
Traballos tutelados Tanto durante as clases como nas horas de titoría, animarase ao aumnado a participar e propor liñas de traballo, debate ou investigación que sexan do seu interese persoal ou profesional. Recoméndase especialmente que o alumnado que detecte lagoas nalgunha das competencias ou áreas de coñecemento necesarias para a superación da materia, se poña en contacto coa docente, ben nas horas de clase, ben nas titorías, para que esta lles aconselle métodos ou lecturas para superalas de xeito autónomo antes da fin do cuadrimestre.
Probas Descrición
Probas prácticas, de execución de tarefas reais e/ou simuladas. Tanto durante as clases como nas horas de titoría, animarase ao aumnado a participar e propor liñas de traballo, debate ou investigación que sexan do seu interese persoal ou profesional. Recoméndase especialmente que o alumnado que detecte lagoas nalgunha das competencias ou áreas de coñecemento necesarias para a superación da materia, se poña en contacto coa docente, ben nas horas de clase, ben nas titorías, para que esta lles aconselle métodos ou lecturas para superalas de xeito autónomo antes da fin do cuadrimestre.
Probas de resposta curta Tanto durante as clases como nas horas de titoría, animarase ao aumnado a participar e propor liñas de traballo, debate ou investigación que sexan do seu interese persoal ou profesional. Recoméndase especialmente que o alumnado que detecte lagoas nalgunha das competencias ou áreas de coñecemento necesarias para a superación da materia, se poña en contacto coa docente, ben nas horas de clase, ben nas titorías, para que esta lles aconselle métodos ou lecturas para superalas de xeito autónomo antes da fin do cuadrimestre.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000