Capacidade para realizar lecturas críticas dos textos co fin de detectar todas as posibles faltas *gramaticales, *ortográficas e *tipográficas presentes nos mesmos. Todo iso con vistas a unha aplicación práctica da calidade na edición final dos textos. |
|
A5 A6 A7 A8 A10 A11 A12 A15
|
B3 B4 B5 B6 B7 B9 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B22 B23 B24
|
Coñecer os aspectos *socioprofesionales da revisión e corrección co fin de conseguir o maior éxito posible no diálogo permanente con todos os axentes *paratraductores presentes na xestión de proxectos de edición. Posuír unha forte motivación persoal pola calidade que permita ter sempre a iniciativa á hora de liderar os aspectos máis creativos da edición de textos. |
|
A5 A6 A7 A8 A10 A11 A12 A15
|
B3 B4 B5 B6 B7 B9 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B22 B23 B24
|