| Código |
Descrición |
| A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
| A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
| C1 |
Dominio de linguas estranxeiras |
| C2 |
Coñecemento de culturas e civilizacións estranxeiras |
| C3 |
Dominio da lingua propia, escrita e oral |
| C4 |
Coñecer norma e usos das linguas de traballo |
| C12 |
Posuír unha ampla cultura |
| C15 |
Dominio das técnicas de edición, maquetación e revisión e corrección específicas dos textos traducidos |
| C16 |
Capacidade de deseñar, organizar o traballo e xerir e coordinar proxectos |
| C17 |
Capacidade de tomar decisións |
| C19 |
Capacidade de deseñar e xerir proxectos |
| D3 |
Capacidade de organización e planificación de proxectos |
| D4 |
Resolución de problemas |
| D7 |
Toma de decisións |
| D9 |
Razoamento crítico |
| D12 |
Traballo en equipo |
| D13 |
Traballo nun contexto internacional |
| D14 |
Motivación pola calidade |
| D15 |
Aprendizaxe autónoma |
| D16 |
Adaptación a novas situacións |
| D17 |
Comprensión doutras culturas e costumes |
| D18 |
Creatividade |
| D19 |
Iniciativa e espírito emprendedor |
| D22 |
Capacidade de aplicar os coñecementos na práctica |
| D23 |
Capacidade de traballo individual |
| D24 |
Deseño e administración de proxectos |