Fomentar a capacidade de desenvolvemento da lingua e a aplicación práctica dos coñecementos gramaticais, léxicos, e culturais o análise, creación e revisión de todo tipo de textos |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A4 A10 A11 A12 A18 A22 A24 A30 A32
|
B3 B5 B6 B10 B14 B22
|
Fomentar a aplicación practica dos coñecementos gramaticais e léxicos da lingua á comprensión e expresión escrita de textos orais e escritos |
|
A2 A4 A18
|
B2 B17 B18 B22 B23
|
Ampliar o repertorio léxico e textual |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A24 A25 A32
|
B2 B6 B15 B23
|
Capacitar aos alumnos para sintetizar e extraer a información principal e secundaria dunha amplia variedade de textos orais e escritos |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A18 A27
|
B2 B6 B9 B16 B17 B22
|
Estimular a autonomía dos alumnos na selección de ferramentas bibliográficas básicas para á localización de información, consultas e resolución de problemas |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A4 A10 A17 A18 A24 A27
|
B2 B6 B7 B8 B15 B18 B19 B22 B23
|
Sentar as bases do repertorio léxico básico e ampliar o repertorio a ambitos terminolóxicos mais específicos |
|
A4 A24
|
B2 B3 B6 B23
|
Desenvolver a capacidade crítica de comparar aspectos socio-culturais do propio ambito cultural cos da outra lingüa |
|
A2 A25 A30
|
B2 B6 B10
|