Guia docente 2023_24
Facultade de Filoloxía e Tradución
Grao en Tradución e Interpretación
 Materias
  Idioma moderno: Idioma 1, II: Francés
   Plan de Continxencias
 
Descrición
=== MEDIDAS EXCEPCIONAIS PLANIFICADAS ===
Ante a incerta e imprevisible evolución da alerta sanitaria provocada pola COVID- 19, a Universidade establece una planificación extraordinaria que se activará no momento en que as administracións e a propia institución o determinen atendendo a criterios de seguridade, saúde e responsabilidade, e garantindo a docencia nun escenario non presencial ou non totalmente presencial. Estas medidas xa planificadas garanten, no momento que sexa preceptivo, o desenvolvemento da docencia dun xeito mais áxil e eficaz ao ser coñecido de antemán (ou cunha ampla antelación) polo alumnado e o profesorado a través da ferramenta normalizada e institucionalizada das guías docentes DOCNET.

=== ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS ===
* Metodoloxías docentes que se manteñen

* Metodoloxías docentes que se modifican
Lección maxistral:
Revisar e asentar os coñecementos de forma teórica e práctica, recoñecer as posibles dificultades de seguimento e corrixiras formulacións erróneas, en campus remoto o de forma asincrona na platafoma Moovi



* Mecanismo non presencial de atención ao alumnado (titorías)
Comunicación e interrelación entre o alumnado eo docente producida a través das ferramentas telemáticas. A comunicación entre os membros será posible a través de ferramentas síncronas e asíncronas grazas á virtualización. O correo electrónico fai posible a comunicación privada, e en caso necesario o envío de mensaxes a grupos de alumnos para poder manter unha comunicación fluída e rápida.
*Modificacións (se proceder) dos contidos a impartir

* Bibliografía adicional para facilitar a auto-aprendizaxe
https://www.lepointdufle.net/p/apprendre_le_francais.htm
https://apprendre.tv5monde.com/fr
https://www.bonjourdefrance.com/
https://savoirs.rfi.fr/es/apprendre-enseigner
https://www.canal-u.tv/
https://www.ccdmd.qc.ca/fr/



* Outras modificacións

=== ADAPTACIÓN DA AVALIACIÓN ===
No modelo de avaliación contínua, a avaliación é sumativa e formativa, a través de distintos recursos que non só busquen informar o alumno sobre o progreso, senón que tamén beneficien a aprendizaxe.
A avaliación será a través de: exames e probas que deberán cubrir diferentes aspectos e, por tanto, tamén incluirán preguntas abertas e de elección múltiple para cualificar o nivel de cumprimento dos obxectivos de aprendizaxe propostos no programa ou curso académico.
Ao ser avaliación sumativa, coa demostración progresiva das competencias dos estudantes en relación a uns contidos e obxectivos específico e favorecendo a aprendizaxe autónoma , seguirase co proposto cos mesmos valores.
Opcionalmente poderán gravarse as probas. De ser ou caso,comunicarase previamente por escrito ao estudantado conforme ao disposto non anexo dá RR do 24 de abril de protección de datos.
No caso de proba non presencial,si optan por avaliación unica a nota da proba será un 100% da nota final (40% parte práctica e 60% parte teórica) na data establecida no calendario de exames da FFT. Ou exame contará coas probas que podan avaliar as competencias: comprensión escrita e oral de documento sonoro, parte gramatical, libro de lectura obrigada e practica oral. Será realizado de forma telemática non presencial co uso da plataforma faitic da universidade ou campus remoto, e ou correo electrónico. Unha vez que termine cada secuencia o alumno enviará cada parte. Durante o tempo de realización da proba, o profesor estará dispoñible para responder ás preguntas ou incidencias por Moovi, campus remoto e ou correo electrónico. Ou estudantado deberá estar rexistrado na plataforma para poder realizar o exame.
Proba oral Deberá gravarse a proba: grabacion de 4 minutos en vídeo 2/10 O estudantado deberá dicir ou seu nome e ou seu DNI ao inicio do exame.
Proba escrita: -Gramatical: Consiste en preparar preguntas que evidencien que ou estudantado adquiriu os coñecementos e que os ten ben incorporados. 6/10
Proba de comprensión de doc audio-vídeo1/10
proba de coñecemento do libro de lectura obrigada 1/10
A revisión de exames será por medio de Campus remoto , despacho virtual xunto co correo electronico e telefóno institucional (ou do despacho do profesorado non caso de que o considere necesario) e Moovi.
A copia ou plaxio total ou parcial en calquera tipo de traballo ou exame suporá un suspenso na materia. Alegar descoñecemento do que supón un plaxio non eximirá. Non só contará a pertinencia e calidade do contido dás respostas senón tamén a súa corrección lingüística.


* Probas xa realizadas
Probas xa realizadas Se mantendrá a nota e valor das probas realizadas; a avaliación é sumativa

Información adicional

Un proceso de avaliación a distancia efectivo e fiable cubrirá aspectos cuantitativos e cualitativos, unha avaliación sumativa e formativa, a través de distintos recursos que non só busquen informar o alumno sobre o progreso, senón que tamén beneficien a aprendizaxe.
A avaliación a través de: exames e probas que deberán cubrir diferentes aspectos e, por tanto, tamén incluirán preguntas abertas e de elección múltiple; e cualificar o nivel de cumprimento dos obxectivos de aprendizaxe propostos favorecendo a aprendizaxe autónoma.

Plan de continxencia sobre a modalidade mixta, na que unha parte do estudantado asistirá ás aulas de forma presencial e outra parte seguirá as clases dun modo síncrono (preferentemente) ou asíncrono: o profesorado manterá as metodoloxías, a atención personalizada e os sistemas de avaliación como se indica para a modalidade presencial, adaptando os grupos de estudantes e as quendas para cumprir coa normativa sanitaria que se estableza no seu momento.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000