Describir e analizar textos representativos dese(s) xénero(s) ou modo(s), relacionalos con outros textos do mesmo xénero ou doutros e reflexionar sobre a interacción co contexto histórico, social e cultural en que se inscribe a súa produción e recepción. |
|
A3 A4 A6 A7 A8 A11
|
B3
|
Participar en debates e actividades en grupo, desenvolvendo un pensamento autónomo e crítico, realizando contrastes críticos e respectuosos, e mostrando actitudes de tolerancia cara á diversidade social e cultural dos países das diversas linguas estranxeiras, de defensa de dereitos fundamentais, de principios de igualdade e de valores democráticos. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A7
|
B4
|
Planificar, estruturar e desenvolver ensaios escritos e presentacións orais nas diversas linguas estranxeiras, formulando hipóteses, utilizando unha metodoloxía apropiada para transmitir ideas de xeito eficaz e válido, seguindo as convencións académicas e empregando evidencias suficientes que corroboren os razoamentos expostos. |
|
A9
|
B4
|