Ser capaz de identificar e analizar as variables (internas e externas) que poden afectar ao uso dunha lingua e provocar cambio lingüístico. |
|
A3 A4 A5 A6 A8 A12
|
B3
|
Manexar axeitadamente e explotar con aproveitamento os recursos dispoñibles para o estudo e análise da historia da lingua inglesa: cursos na rede, exercicios con autocorrección na rede, dicionarios históricos e etimolóxicos en papel, en CD-ROM e na web, concordancias, corpora históricos, paquetes estatísticos, manuscritos dixitalizados en liña, etc. |
|
A4 A6 A12
|
B3
|
Resolver problemas de lingüística histórica e elaborar traballos académicos de calidade. |
|
A6 A7 A8 A9
|
B3 B4
|
Entender que o cambio lingüístico é un fenómeno continuo (e non unha suma de diversos estadios sincrónicos) e inevitable e non un síntoma de corrupción o dexeneración da lingua que o sofre. |
|
A10
|
|
Comprender a interacción existente entre lingua, historia e sociedade. |
|
A3 A11
|
|