É responsabilidade do alumnado manterse atento á plataforma Faitic para ter acceso á información sobre datas de probas, sistema de avaliación e datos relevantes sobre o desenvolvemento do curso. PRIMEIRA EDICIÓN DE ACTAS A avaliación recomendada desta materia será continua, segundo o establecido arriba. A data de celebración das probas de resposta curta e longa, así como das presentacións, será acordado co alumnado na 2ª semana de clase (unha vez que o grupo esté constituído e consolidado) e terá lugar en horario de clase. O alumnado que opte pola avaliación única, que constitúe o 100% da
cualificacion, será avaliado exclusivamente mediante un exame celebrado
na data estipulada oficialmente no calendario de exames de maio. SEGUNDA EDICIÓN DE ACTAS Calquera alumna/o de avaliación continua que, ó final de curso, non superase a avaliación continua/única (sexa por notas insuficientes ou por non cumprimento) terá dereito a un exame final na 2ª edición de actas (xullo) que constitúe o 100% da cualificación, exactamente nas mesmas condicións que o alumnado non asistente dende un principio. Ver Nota 1 e Nota 2. NOTA 1: En ningún caso se contemplarán vías de avaliación intermedias entre os dous sistemas de avaliación (continua/única). NOTA 2: Comezado o curso e obtidas as primeiras cualificacións no sistema de avaliación continua (presentación oral e proba curta), enténdese que este alumnado asume e acepta dito sistema para a 1ª edición de actas. Caso de abandonar máis tarde o sistema de A.C. a/o alumna/o só poderá optar a ser cualificado na 2ª edición de actas (xullo). NOTA 3: O plaxio total ou parcial en calquera traballo de preparación autónoma suporá un suspenso automático na materia. Alegar descoñecemento das implicacións do plaxio non eximirá ó alumnado da súa responsabilidade. NOTA 4: Estas condicións de avaliación aplicaranse de forma idéntica ó alumnado ERASMUS, ISEP ou outro alumnado de intercambio que
curse a materia. En atención ás competencias de materia e de titulación
sobre valores democráticos e igualdade (competencias 1 e A2), non
existirá ningún tipo de "discriminación positiva" cara ó alumnado de
intercambio, calquera que sexan as súas circunstancias académicas na
súas universidades de orixe. |