Guia docente 2023_24
Facultade de Filoloxía e Tradución
Grao en Linguas Estranxeiras
 Materias
  Literatura e identidade de xénero do primeiro idioma estranxeiro: Inglés
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecemento dos conceptos teóricos das teorías do xénero nos ámbitos anglófonos: feminismos, estudos da masculinidade, estudos queer. A5
B2
B4
B10
B11
C167
C169
C174
C183
Percepción crítica da literatura desde o punto de vista do xénero. A3
B2
B8
B9
B11
C168
C183
Coñecemento dos referentes teóricos, históricos e culturais que subxacen na cultura androcéntrica. A1
A3
B2
B10
B11
C169
Coñecemento das principais achegas literarias desde unha perspectiva de xénero nos ámbitos anglófonos. A1
A3
B2
B7
B10
B11
C170
C183
Coñecemento, comprensión e apreciación positiva das aportacións realizadas polas mulleres á historia, ás literaturas e ás culturas anglófonas. A3
B2
B10
C171
C175
C183
Contribución na transmisión dunha cultura non androcéntrica. A2
A4
B6
B10
B11
C173
C175
C183
Identificación de situacións de desigualdade de xénero nos textos. A3
B7
B10
B11
C172
C175
Sensibilización en relación con problemas específicos de xénero. A2
A3
A4
B11
C173
C175
Realización de estudos da literatura desde a perspectiva de xénero. A5
B2
B3
B8
B9
B10
C167
C168
C169
C170
C183
Argumentación sólida sobre os temas e textos estudados, seguindo as convención académicas, empregando evidencias suficientes que corroboran os razonamentos expostos, facendo uso dos recursos máis axeitados, e expresando oralmente e por escrito unha reflexión crítica. A4
B6
B9
C168
C171
Participación en debates e actividades en grupo, amosando un pensamiento autónomo e crítico, realizando contrastes críticos e respetuosos, e acosando actitudes de tolerancia cara a diversidade social e cultural nos países de mala inglesa, de defensa de dereitos fundamentais, de principios de igualdade e de valores democráticos. A4
B7
C171
C173
C175
C183
Uso das novas tecnoloxías como recurso metodolóxico, de investigación, didáctico e de comunicación. A5
B4
C171
C174
C183
Participación na construción dunha sociedade máis igualitaria desde o punto de vista de xénero. A4
A5
B2
B10
B11
C173
C175
C183
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000