Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Describir e analizar os trazos literarios, temas, estilos e símbolos principais utilizados nas obras literarias dunha determinada época histórica ou dun determinado movemento estético ou cultural, relacionando estas características co contexto en que se inscriba a produción e recepción da obra. |
|
A2 A10 A11 A13
|
B1
|
Relacionar as obras literarias e culturais que sexan obxecto de estudo coas teorías críticas e os movementos literarios e culturais que contribúan á comprensión da obra. |
|
A3
|
B3
|
Formular razoamentos críticos derivados da análise das obras literarias e culturais obxecto de estudo, empregando para iso terminoloxía, fontes e recursos especializados, e proporcionando evidencias críticas e textuais que avalen os devanditos argumentos. |
|
A4 A6 A8 A12
|
B2 B3
|
Aplicar técnicas de análise literaria a textos representativos de distintos xéneros como poden ser a poesía, teatro ou narrativa. |
|
A4 A5 A12
|
B3
|
Estender os coñecementos das técnicas de análise literaria á peculiaridade narrativa do discurso fílmico, televisual e radiofónico. |
|
A4 A10 A12
|
|
Recoñecer as novas tendencias nos diversos movementos literarios e culturais. |
|
A2 A10 A11
|
|
Relacionar textos literarios e outras expresións culturais e artísticas, como pode ser o cine ou a arte, tanto entre eles coma coa realidade sociopolítica na que se producen. |
|
A10 A11
|
|
Visibilizar e pór en valor as achegas das mulleres á literatura e a cultura producida no primeiro idioma estranxeiro nos seus diferentes ámbitos xeográficos e culturais. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A11
|
|
Identificar o papel desempeñado polas expresións artísticas e culturais nas relacións entre grupos dominantes e/ou minoritarios. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A10 A11 A13
|
|
Mostrar coñecemento sobre outras culturas e expresións artísticas e sensibilizar as persoas da contorna na apreciación da diversidade, interculturalidade e multiculturalidade. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A10
|
B4
|
Desenvolver un pensamento independente e crítico, así como actitudes de respecto e tolerancia cara a outras opinións e puntos de vista, e cara á diversidade social e cultural. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A6 A7 A9
|
B5
|