Resolución de problemas e/ou exercicios |
Proba na que o alumno/a debe resolver unha serie de exercicios nun tempo/condicións establecidos pola docente. Desta maneira, o alumno debe aplicar os coñecementos que adquiriu. A aplicación desta técnica pode ser, nalgún caso, non presencial. Pódense empregar diferentes ferramentas para aplicar esta técnica como, por exemplo, correo. |
20 |
Probas de resposta longa, de desenvolvemento |
Formarán parte do exame escrito que comprenderá os aspectos teóricos e prácticos relacionados co contido de cada unha das unidades do programa e as lecturas obrigatorias que lle correspondan e poderán combinarse con outro tipo de preguntas breves. Realizaranse unha vez terminada cada unidade. A suma destas probas escritas valerá un 60 % da cualificación final. |
60 |
Traballos e proxectos |
O portafolios é a suma das propias notas de clase, ampliadas coa consulta dos diferentes manuais aos que teñen acceso os estudantes na biblioteca do centro. Relacionarán os acontecementos históricos, culturais, políticos e relixiosos de cada etapa literaria de estudo nas unidades así como os acontecementos máis relevantes que nesa mesma etapa teñen lugar no resto do mundo. Así mesmo será interesante a mención de elementos do mundo da arte (escultura, pintura, música ou cinema) que se poidan relacionar coa época literaria estudada. Poden utilizar ilustracións, fotografías ou calquera recurso visual que mellore a información do seu portafolio. Esta actividade permitiralles desenvolver a percepción da literatura inglesa como unha parte importante de e relacionada coa literatura europea occidental e con acontecementos mundiais de relevancia que teñen lugar nesa mesma época. Isto tamén acrecenta a cultura xeral do estudante. Cada concepto que se explica na clase teórica ou cada texto proposto para o comentario literario é susceptible de ser completado coa bibliografía recomendada para a materia. O portafolio é entregado ao final do cuadrimestre como produto final do traballo realizado durante o curso e ten o carácter de continuidade e progreso na asimilación da información mediante o seu propio traballo investigador. A entrega do portafolio ao final do cuadrimestre constitúe o 30% da cualificación global da materia. O atraso inxustificado na entrega do portafolios na data prevista reducirá a nota en medio punto por día de tardanza. |
20 |
A avaliación será continua, segundo o indicado máis arriba. Calquera
situación extraordinaria deberá ser comunicada ao profesorado para a súa
consideración. Teranse en conta os controis das lecturas obligatorias
mediante entrega de cuestionarios periódicos ou preguntas tipo test de
elección múltiple, as fichas de lectura obrigatoria e a participación
activa nas clases prácticas (20%) . Tamén as unidades explicadas serán avaliadas cunha proba de respostas de desenvolvemento (60%) e co
traballo do portafolio (20%) (como aparece reflectido no apartado da
metodoloxía de avaliación).
O alumnado que non poida cumprir os requisitos da avaliación continua
poderá renunciar a ela, sempre que haxa motivos xustificados e se
informe ao profesorado antes do 20 de setembro. Neste caso, será avaliado ao final do cuatrimestre cun único exame (100% da nota) que se
realizará na última semana do período docente. Este alumnado non ten
ningunha obriga presencial; porén, recoméndaselle asistir a
clase sempre que poida.
Na 2ª edición de actas (xullo) o alumnado que non supere a materia coa
avaliación continua e os que non superaron o exame de final de
cuatrimestre (para o que non se acolle á avaliación continua polas
circunstancias que acredite) será evaluado mediante un único exame final
(100% da nota) nas datas de exames oficiais establecidas pola
Facultade. |