Presentacións/exposicións |
Os alumnos terán que facer presentacións vencelladas aos debates e presentacións con análise dos contidos de lecturas feitas polos alumnos.
Deberán:
1. Mostrar a súa aprendizaxe individual por medio de textos escritos e de presentacións orais breves e semidirixidas.
2. Expor de forma didáctica polo menos dous subtemas do temario.
3. Responder ás preguntas dos compañeiros e das profesoras. |
50 |
A2 A3 A4
|
|
C1 C3
|
|
Resolución de problemas e/ou exercicios de forma autónoma |
Co gallo de mostrar os seus avances en aprendizaxe significativa e reflexiva, os alumnos deberán presentar un portafolio final coas súas mellores tarefas e a descripción do proceso de aprendizaxe fóra da aula (diario de aprendizaxe).
Valorarase que teñan todas as actividades feitas (80%), a redacción (10%) e a reflexión sobre a aprendizaxe (10%) |
20 |
A2 A3
|
|
C1 C3
|
|
A avaliación será continua. Os alumnos teñen que asistir, alomenos, ao 80% das aulas para a modalidade presencial. A non entrega de todas as actividades propostas polas profesoras impedirá que os alumnos poidan acollerse á avaliación continua.
2ª edición das actas
os alumnos que non se acollan á avaliación continua terán dereito a unha proba final na data oficial establecida polo centro. |