2.- Documentos orientativos para o ensino/aprendizaxe de segundas linguas e linguas estranxeiras. |
2.1.- Marco Común Europeo de Referencia para las Lenguas
2.2.- O novo marco das linguas
2.3.- O Plan Curricular do Instituto Cervantes
2.4.- Outros. |
3.- A quen ensinar e en que contextos se desenvolve a docencia de español e galego? |
3.1.- Receptores: inmigrantes, nenos, adultos, nativos, etc.
3.2.- Contextos de aprendizaxe: inmersión, ocasional, etc.
3.3.- Motivación |
4.- Como ensinar e como correxir os erros?
Creación, adecuación de materiais e novas tecnoloxías no ensino do galego e o español para estranxeiros. |
4.1.- Ensinar gramática, pronunciación, etc.
4.2.- Lingua oral/ lingua escrita.
4.3.- Expresión/ comprensión.
4.4.- A corrección de erros.
4.5.- Recursos específicos en papel e en soporte informático. |
6.- O traballo do profesor de ELE e de Galego lingua estranxeira. |
6.1.- Que os alumnos coa ayuda da profesora preparen e impartan un curso de español o gallego como L2
6.2.- Características profesionais.
6.3.-Saídas profesionais. |