Guia docente 2015_16
Facultade de Filoloxía e Tradución
Grao en Estudos de Galego e Español
 Materias
  Literatura medieval española
   Metodoloxía docente
Metodoloxías   ::  Guia de metodoloxias docentes
  Descrición
Sesión maxistral Nas clases teóricas presento ao alumnado cada un dos temas de maneira organizada, proporcionándolles unha selección bibliográfica, que comento ao comezo de cada un deles, e un guión cos principais aspectos, todo iso sen descoidar a importancia dos textos literarios. Aínda que se trata dun método de ensino fundamentalmente temático e que pretende transmitir o maior número de contidos ao maior número de alumnos no menor tempo posible, procuro, con todo, suscitar a participación do alumno, de modo que poida intervir, preguntar ou participar na exposición.
Eventos docentes e/ou divulgativos Prevín a asistencia dun especialista na materia para que dite unha conferencia, cuxa data anticipo ao alumnado. Será no espazo reservado ás horas presenciais e sobre un dos contidos do programa.
Traballos de aula Considero a práctica como parte complementaria da exposición teórica. Por iso, continuamente faremos aplicacións prácticas dos conceptos expostos nas clases teóricas. Organizo exercicios baseados en cuestións de carácter metodolóxico e instrumental, como procuras bibliográficas guiadas ou elaboración de pequenos repertorios bibliográficos. De maneira especial, concedo importancia ao comentario de textos, complemento indispensable ás explicacións teóricas, polo que procuro que a explicación sobre unha obra ou un xénero vaia inmediatamente acompañada polo comentario dun fragmento ou da totalidade desta, mostrando así a utilidade dos coñecementos teóricos para unha mellor lectura do texto. Así mesmo, nas clases prácticas tamén poden levar a cabo outras actividades, como a confección de fichas de lectura (dalgunha das obras de lectura obrigatoria), recensións e sínteses sobre a lectura dalgún traballo crítico.
Titoría en grupo Horas distribuídas ao longo do curso, de carácter obrigatorio, fixadas no horario oficial e correspondentes á docencia presencial. Nelas ofrezo ao alumnado, entre outros aspectos, aclaración achega do manexo de fontes instrumentais (catálogos, bases de datos, etc.), explicacións de cuestións de carácter metodolóxico, resolución de dúbidas suscitadas a partir das explicacións, así como nas lecturas, ou ben atendo á revisión de conceptos.
Sesión maxistral
Actividades introdutorias Nas primeiras horas de docencia presencial prevexo organizar a marcha da materia e exporei a metodoloxía que guiará a mesma, procurando anticipar e aclarar aquelas cuestións que afecten o desenvolvemento do curso: tipo de sesións, criterios e aspectos que afecten á avaliación, etc.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000