Estudo de casos/análises de situacións |
Análise e valoración escritas do caso estudado previamente na clase. |
25 |
Presentacións/exposicións |
Exposicións orais de lecturas ou temas previamente encargados polo profesor |
5 |
Probas de resposta longa, de desenvolvemento |
Realizarase, tamén ao final do curso, outra proba para avaliación das competencias adquiridas que incluirá preguntas abertas sobre un tema. Os alumnos deben desenvolver, relacionar, organizar e presentar os coñecementos que teñen sobre a materia nunha resposta extensa. |
20 |
Probas de resposta curta |
Realizarase ao final do curso unha proba destinada á avaliación das competencias adquiridas, que constará de preguntas directas sobre aspectos concretos. |
20 |
No inicio do curso, cada alumna e alumno debe elixir entre o sistema de avaliación continua ou o sistema de avaliación única. 1. Avaliación continua 1.1. O alumnado que opte pola avaliación continua deberá asistir, como mínimo, ao 80% das clases. 1.2. Na segunda convocatoria (xullo), manteranse todas as puntuacións obtidas polo alumnado ao longo do curso. Estas sumaranse ás puntuacións acadadas nas dúas probas finais (de resposta curta e de desenvolvemento), que se deberán realizar de novo en calquera caso. Ademais, o alumnado terá a opción de repetir ou realizar as actividades individuais que lle quedasen pendentes. 2. Avaliación única O alumnado que opte pola avaliación única ou o alumnado que incumpra as condicións esixidas para a avaliación continua (p.ex. asistencia a menos do 80% das clases), deberá superar un exame final escrito en calquera das convocatorias.
O exame (primeira convocatoria) levarase a cabo na última semana do cuadrimestre.
|