Seminarios |
Elaboración dun informe escrito dos temas tratados nos seminarios e completados e ampliados posteriormente polo alumnado. |
10 |
Traballos de aula |
Realización de diversas actividades orais e/ou escritas ao longo do curso. |
10 |
Debates |
Preparación e participación activa e fundamentada nos diversos debates que se leven a cabo. |
10 |
Probas de resposta longa, de desenvolvemento |
Realizarase, tamén ao final do curso, outra proba para avaliación das competencias adquiridas que incluirá preguntas abertas sobre un tema. Os alumnos deben desenvolver, relacionar, organizar e presentar os coñecementos que teñen sobre a materia nunha resposta extensa. |
20 |
Probas de resposta curta |
Realizarase ao final do curso unha proba destinada á avaliación das competencias adquiridas, que constará de preguntas directas sobre aspectos concretos. |
20 |
Os discentes teñen que elixir ó comezo do curso entre un sistema de avaliación continua ou de avaliación única. Aqueles que escollan a avaliación continua, deberán asistir, como mínimo, ó 80% das clases. Na segunda convocatoria, manteranse todas as puntuacións obtidas polo alumnado ao longo do curso, que se sumarán ás puntuacións acadadas nas dúas probas finais (de resposta curta e de desenvolvemento), que se deberán realizar de novo en calquera caso. Ademais, o alumnado terá a opción de repetir ou realizar as actividades individuais que lle quedasen pendentes. Os discentes que elixan a avaliación única ou os que incumpran as condicións esixidas para a avaliación continua, terán que superar un único exame en calquera das convocatorias. |