Guia docente 2015_16
Facultade de Filoloxía e Tradución
Grao en Estudos de Galego e Español
 Materias
  Seminario de literatura galega desde 1900 ata 1936
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Actividades introdutorias Descrición xeral da materia.
1. Competencias.
2. Contidos.
3. Planificación docente.
4. Metodoloxía docente.
5. Atención personalizada.
6. Recomendacións.
1 C2
C4
C6
C8
C9
C12
D2
D3
D4
Sesión maxistral Valorarase a asistencia a clase así como a participación en debates e comentarios de textos e ideas. 8 C2
C4
C6
C8
C9
C12
D2
D3
D4
Obradoiros Valorarase a asistencia ás sesións de comentario de textos así como a participación nos debates suscitados. 8 C2
C4
C6
C8
C9
C12
D2
D3
D4
Eventos docentes e/ou divulgativos Valorarase a asistencia a conferencias, recitais, representacións teatrais, proxeccións cinematográficas, seminarios, etc., recomendados polo profesor. 8 C2
C4
C6
C8
C9
C12
D2
D3
D4
Traballos tutelados A lectura de obras literarias e a reflexión sobre estas será obxecto de atención prioritaria. O alumno deberá realizar ao longo do curso breves comentarios escritos sobre textos concretos determinados polo profesor. 25 C2
C4
C6
C8
C9
C12
D2
D3
D4
Probas de resposta longa, de desenvolvemento O alumnado realizará unha ou dúas probas de resposta longa durante o cuadrimestre consistente no desenvolvemento dun comentario ou temas con amplitude de detalles e profundidade expositiva. Tamén deberá preparar a exposición dun dos temas ou subtemas do programa para a súa exposición na aula. 25 C2
C4
C6
C8
C9
C12
D2
D3
D4
Probas de resposta curta Realizarase igualmente unha ou dúas probas de resposta curta para avaliar os coñecementos polo miúdo do alumnado. 25 C2
C4
C6
C8
C9
C12
D2
D3
D4
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
<p>A nota final establecerase en base á lectura e recoñecemento dos textos que forman parte do programa, así como do comentario e análise destes textos. As probas a realizar para tal fin poderán ser escritas e/ou oráis.</p><div>Será preciso obter unha puntuación suficiente en cada un dos apartados mencionados (recoñecemento de textos, análise e comentario de textos) para establecer a nota media final.</div><div>O alumnado que non participe no desenvolvemento diario da materia poderá presentarse a un exame final, ao que deberá concorrer cos traballos de comprobación de lectura dos libros de lectura obrigatoria, e que estará dividido en tres partes:</div><div>1. Recoñecemento de textos. 20%.</div><div>2. Preguntas breves con resposta curta. 40%.</div><div>3. Grandes epígrafes para resposta longa e desenvolvemento. 40%.</div><div>Será preciso obter unha nota de suficiente en todas e cada unha destas probas para establecer a nota media final.&nbsp;</div><div>O alumnado que suspenda a avaliación continuada presentarase a un exame no mes de xullo, ao que deberá concorrer, igualmente, cos traballos de comprobación de lectura dos libros de lectura obrigatoria (ou aqueles que non entregasen previamente durante o desenvolvemento normal do curso), no que será avaliado en base a:</div><div>1. Recoñecemento de textos. 20%.</div><div>2. Preguntas breves con resposta curta. 40%.</div><div>3. Grandes epígrafes para resposta longa e desenvolvemento. 40%.</div><div>Será preciso obter unha nota de suficiente en todas e cada unha destas probas para establecer a nota media final.</div>
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000