Asistencia, seguimento e participación activa nas clases teóricas.
10
Resolución de problemas e/ou exercicios
Asistencia, seguimento e participación nas clases dedicadas a resolver os exercicios e os problemas propostos. Achega por parte do estudantado de respostas orais e/ou escritas aos exercicios propostos.
25%
Traballos tutelados
Achega por parte do alumnado de materiais (resumos e similares) sobre as lecturas obrigatorias e opcionais antes e despois de tratar o tema na clase.
15%
Probas de resposta curta
Realización de probas escritas específicas nas que o estudantado demostre que sabe recoñecer, describir e exemplificar os conceptos e termos básicos da materia.
20%
Resolución de problemas e/ou exercicios
Realización de probas escritas específicas nas que o alumnado demostre a súa capacidade para resolver problemas e exercicios básicos sobre a linguaxe, as linguas e a comunicación.
30%
Outros comentarios sobre a Avaliación
Contémplanse
dúas posibilidades de avaliación: continua e única. A primeira, recomendada
para todo o alumnado, contempla as actividades que se describen na táboa anterior. O alumnado que decida non acollerse a este tipo de
avaliación fará un exame global de toda a materia.
Todo
o alumnado que non supere a materia satisfactoriamente terá unha segunda
oportunidade. Para os que opten por avaliación
continua aplicaranse os seguintes criterios de avaliación, tendo en conta
que só será preciso completar as actividades que non acadaron un resultado
satisfactorio na primeira oportunidade:
Resolución de problemas e/ou
exercicios (25%): entrega de respostas escritas aos exercicios propostos
durante o curso. O alumnado que non superara a avaliación desta parte na
primeira oportunidade deberá entregar unha nova versión revisada
Traballos
tutelados (15%): Aportación de materiais (resumos e similares) sobre as
lecturas obrigatorias e opcionaiso. O alumando que non superara a
avaliación desta parte na primeira oportunidade deberá entregar unha nova
versión revisada
Probas
de resposta curta (25%): Realización dunha proba escrita específica na que
o alumno demostre que sabe recoñecer, describir e exemplificar os conceptos
e términos básicos da materia
Resolución de problemas e/ou exercicios (35%):
Realización dunha proba escrita específica na que o alumno demostre a súa
capacidade de resolución de problemas e exercicios básicos sobre a
linguaxe, as linguas e a comunicación
O
alumando que opte por avaliación única e non superara o exame cuadrimestral terá unha segunda oportunidade no exame
final na data oficial prevista pola Facultade no mes de xullo.
Universidade de Vigo
|
Reitoría |
Campus Universitario |
C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) |
España |
Tlf: +34 986 812 000