Lección maxistral |
Nestas sesións, explicaranse detalladamente os contidos teóricos básicos do programa, expondo exemplos *aclaratorios cos que profundar na comprensión da materia.
Utilizaranse de forma combinada presentacións e a lousa. Na medida do posible, proporcionarase copia das transparencias aos alumnos con anterioridade á exposición, centrando o esforzo do profesor e do alumnado na exposición e comprensión dos coñecementos. De todos os xeitos, as reproducións en papel das transparencias nunca deben ser consideradas como substitutos dos textos ou apuntamentos, senón como material complementario |
Prácticas de laboratorio |
Pequenas sesións maxistrais participativas. Ás veces, será necesario explicar determinados conceptos prácticos fornecendo consellos útiles para o mellor aproveitamento das clases prácticas.
Resolución de problemas. As prácticas están dirixidas a afianzar os conceptos teóricos abordados nas sesións de teoría. O método didáctico a seguir na impartición das clases prácticas consiste na resolución de problemas. O profesor resolve un problema *interactuando cos alumnos. A continuación os alumnos resolven problemas en grupo e por último os alumnos resolven un problema de forma individual que será recolleito á finalización da sesión.
Prácticas de laboratorio tuteladas. Nas prácticas 5 e 6 o profesor realiza a práctica e explica algúns pasos e o alumno vai seguindo o proceso. |
Resolución de problemas |
Dado que a acción *tutorial afróntase como unha actuación de apoio *grupal ao proceso de aprendizaxe do alumno, as *tutorías realizaranse preferentemente en seminarios e baixo o formato de reunións de grupo pequeno. Nos seminarios avalíase a actitude do alumno co profesor e co resto dos seus compañeiros a través de anotacións realizadas polo profesor nun anecdotario de clase. |