Educational guide 2020_21
Centro Universitario da Defensa na Escola Naval Militar de Marín (Pontevedra)
Grao en Enxeñaría Mecánica
 Materias
  Inglés II
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
EXPRESIÓN ORAL EN XERAL Realizar descricións e presentacións claras e sistematicamente desenvolvidas, resaltando adecuadamente os aspectos significativos e os detalles relevantes que servan de apoio. MONÓLOGO SOSTIDO: DESCRICIÓN DE EXPERIENCIAS Realizar descricións claras e detalladas sobre unha ampla gama de temas relacionados coa súa especialidade. MONÓLOGO SOSTIDO: ARGUMENTACIÓN Desenvolver argumentos sistematicamente, dando un énfase apropiado aos aspectos importantes e apoyándose en detalles adecuados. FALAR EN PÚBLICO Realizar con claridade presentacións preparadas previamente, razoando a favor e en contra dun punto de vista concreto, e mostrando as vantaxes e desvantaxes de varias opcións. Responder a unha serie de preguntas complementarias con un grao de fluidez e espontaneidade que non supón tensión para si mesmo nin para o público. INTERACCIÓN ORAL EN XERAL Falar con fluidez, precisión e eficacia sobre unha ampla serie de temas gerais, académicos, profesionais ou de ocio, marcando con claridade a relación entre as ideas. Comunicarse espontaneamente e posuír un bo control gramatical sen dar moitas mostras de ter que restrinxir o que di e adoptando un nivel de formalidad adecuado ás circunstancias. B10
C34
D4
D5
D7
D8
D9
D15
D17
D18
EXPRESIÓN ESCRITA EN XERAL Escribir textos claros e detallados sobre unha variedade de temas relacionados coa súa especialidade, sintetizando e avaliando información e argumentos procedentes de varias fontes. INFORMES E REDACCIÓNS Escribir redaccións e informes que desenvolven sistematicamente un argumento, destacando os aspectos significativos e ofrecendo detalles relevantes que servan de apoio. B10
C34
D4
D5
D7
D8
D9
D15
D17
D18
COMPRENSIÓN AUDITIVA EN XERAL Comprender calquera tipo de fala, tanto conversacións cara a cara como discursos retransmitidos sobre temas, habituais ou non, da vida persoal, social, académica ou profesional. Só inciden na capacidade de comprensión o ruído excesivo de fondo, unha estruturación inadecuada do discurso ou un uso idiomático da lingua. COMPRENDER CONVERSAS ENTRE FALANTES NATIVOS Poder seguir conversas animadas entre falantes nativos. ESCOITAR CONFERENCIAS E PRESENTACIÓNS Comprender as ideas principais de conferencias, charlas e informes, e outras formas de presentación académica e profesional lingüísticamente complexas. ESCOITAR AVISOS E INSTRUCCIÓNS Comprender declaración e mensajes sobre temas concretos e abstractos, en lingua estándar e cun ritmo normal. ESCOITAR RETRANSMISIÓNS E MATERIAL GRAVADO Comprender gravacións en lingua estándar coas que se pode atopar na vida social, profesional ou académica, e identificar os puntos de vista e as actitudes do talante, así como o contido da información. B10
C34
D4
D5
D7
D8
D9
D15
D17
D18
COMPRENSIÓN DE LECTURA EN XERAL Ler cun alto grao de independencia, adaptando o estilo e a velocidade de lectura a distintos textos e finalidades e empregando fontes de referencia apropiadas de forma selectiva. LER PARA ORIENTARSE Buscar con rapidez en textos extensos e completos para localizar detalles relevantes. LER INTRUCIÓNS Comprender instrucións extensas e complexas que estrena dentro da súa especialidade, incluíndo detalles sobre condicións e advertencias sempre que poida volver a ler as seccións difíciles. B10
C34
D4
D5
D7
D8
D9
D15
D17
D18
Resultado de aprendizaxe ENAEE: COÑECEMENTO E COMPRENSIÓN: RA1.3.- Ser conscientes do contexto multidisciplinar da enxeñaría [Adecuado (2)]. B10
Resultado de aprendizaxe ENAEE: INVESTIGACIÓN E INNOVACIÓN: RA4.1.- Capacidade para realizar pesquisas bibliográficas, consultar e empregar con criterio bases de datos e outras fontes de información, para levar a cabo simulación e análise co objetivo de realizar investigacións sobre temas técnicos da súa especialidade [Adecuado (2)]. D5
Resultado de aprendizaxe ENAEE: COMUNICACIÓN E TRABALLO EN EQUIPO: RA7.1.- Capacidade para comunicar eficazmente información, ideas, problemas e solución no ámbito da enxeñaría e coa sociedade en peral [Adecuado (2)]. C34
D4
D18
Resultado de aprendizaxe ENAEE: COMUNICACIÓN E TRABALLO EN EQUIPO: RA7.2.- Capacidade para funcionar eficazmente en contextos nacionais e internacionais, de forma individual e en equipo e cooperar tanto con enxeñeiros como con persoas doutras disciplinas [Adecuado (2)]. C34
D4
D7
D8
D17
D18
Resultado de aprendizaxe ENAEE: FORMACIÓN CONTINUA: RA8.1.- Capacidade de reconocer a necesidades da formación continua propia e de emprender esta actividad ao longo da súa vida profesional de xeito independente [Básico (1)]. D8
Resultado de aprendizaxe ENAEE: FORMACIÓN CONTINUA: RA8.2.- Capacidade para estar ao día nas novidades en ciencia e tecnoloxía [Básico (1)]. D8
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000