Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
EXPRESIÓN ORAL EN XERAL
Realizar descricións e presentacións claras e sistematicamente desenvolvidas, resaltando adecuadamente os aspectos significativos e os detalles relevantes que servan de apoio.
MONÓLOGO SOSTIDO: DESCRICIÓN DE EXPERIENCIAS
Realizar descricións claras e detalladas sobre unha ampla gama de temas relacionados coa súa especialidade.
MONÓLOGO SOSTIDO: ARGUMENTACIÓN
Desenvolver argumentos sistematicamente, dando un énfase apropiado aos aspectos importantes e apoyándose en detalles adecuados.
FALAR EN PÚBLICO
Realizar con claridade presentacións preparadas previamente, razoando a favor e en contra dun punto de vista concreto, e mostrando as vantaxes e desvantaxes de varias opcións.
Responder a unha serie de preguntas complementarias con un grao de fluidez e espontaneidade que non supón tensión para si mesmo nin para o público.
INTERACCIÓN ORAL EN XERAL
Falar con fluidez, precisión e eficacia sobre unha ampla serie de temas gerais, académicos, profesionais ou de ocio, marcando con claridade a relación entre as ideas. Comunicarse espontaneamente e posuír un bo control gramatical sen dar moitas mostras de ter que restrinxir o que di e adoptando un nivel de formalidad adecuado ás circunstancias. |
|
B10
|
C34
|
D4 D5 D7 D8 D9 D15 D17 D18
|
EXPRESIÓN ESCRITA EN XERAL
Escribir textos claros e detallados sobre unha variedade de temas relacionados coa súa especialidade, sintetizando e avaliando información e argumentos procedentes de varias fontes.
INFORMES E REDACCIÓNS
Escribir redaccións e informes que desenvolven sistematicamente un argumento, destacando os aspectos significativos e ofrecendo detalles relevantes que servan de apoio. |
|
B10
|
C34
|
D4 D5 D7 D8 D9 D15 D17 D18
|
COMPRENSIÓN AUDITIVA EN XERAL
Comprender calquera tipo de fala, tanto conversacións cara a cara como discursos retransmitidos sobre temas, habituais ou non, da vida persoal, social, académica ou profesional. Só inciden na capacidade de comprensión o ruído excesivo de fondo, unha estruturación inadecuada do discurso ou un uso idiomático da lingua.
COMPRENDER CONVERSAS ENTRE FALANTES NATIVOS
Poder seguir conversas animadas entre falantes nativos.
ESCOITAR CONFERENCIAS E PRESENTACIÓNS
Comprender as ideas principais de conferencias, charlas e informes, e outras formas de presentación académica e profesional lingüísticamente complexas.
ESCOITAR AVISOS E INSTRUCCIÓNS
Comprender declaración e mensajes sobre temas concretos e abstractos, en lingua estándar e cun ritmo normal.
ESCOITAR RETRANSMISIÓNS E MATERIAL GRAVADO
Comprender gravacións en lingua estándar coas que se pode atopar na vida social, profesional ou académica, e identificar os puntos de vista e as actitudes do talante, así como o contido da información. |
|
B10
|
C34
|
D4 D5 D7 D8 D9 D15 D17 D18
|
COMPRENSIÓN DE LECTURA EN XERAL
Ler cun alto grao de independencia, adaptando o estilo e a velocidade de lectura a distintos textos e finalidades e empregando fontes de referencia apropiadas de forma selectiva.
LER PARA ORIENTARSE
Buscar con rapidez en textos extensos e completos para localizar detalles relevantes.
LER INTRUCIÓNS
Comprender instrucións extensas e complexas que estrena dentro da súa especialidade, incluíndo detalles sobre condicións e advertencias sempre que poida volver a ler as seccións difíciles. |
|
B10
|
C34
|
D4 D5 D7 D8 D9 D15 D17 D18
|
Resultado de aprendizaxe ENAEE: COÑECEMENTO E COMPRENSIÓN: RA1.3.- Ser conscientes do contexto multidisciplinar da enxeñaría [Adecuado (2)]. |
|
B10
|
|
|
Resultado de aprendizaxe ENAEE: INVESTIGACIÓN E INNOVACIÓN: RA4.1.- Capacidade para realizar pesquisas bibliográficas, consultar e empregar con criterio bases de datos e outras fontes de información, para levar a cabo simulación e análise co objetivo de realizar investigacións sobre temas técnicos da súa especialidade [Adecuado (2)]. |
|
|
|
D5
|
Resultado de aprendizaxe ENAEE: COMUNICACIÓN E TRABALLO EN EQUIPO: RA7.1.- Capacidade para comunicar eficazmente información, ideas, problemas e solución no ámbito da enxeñaría e coa sociedade en peral [Adecuado (2)]. |
|
|
C34
|
D4 D18
|
Resultado de aprendizaxe ENAEE: COMUNICACIÓN E TRABALLO EN EQUIPO: RA7.2.- Capacidade para funcionar eficazmente en contextos nacionais e internacionais, de forma individual e en equipo e cooperar tanto con enxeñeiros como con persoas doutras disciplinas [Adecuado (2)]. |
|
|
C34
|
D4 D7 D8 D17 D18
|
Resultado de aprendizaxe ENAEE: FORMACIÓN CONTINUA: RA8.1.- Capacidade de reconocer a necesidades da formación continua propia e de emprender esta actividad ao longo da súa vida profesional de xeito independente [Básico (1)]. |
|
|
|
D8
|
Resultado de aprendizaxe ENAEE: FORMACIÓN CONTINUA: RA8.2.- Capacidade para estar ao día nas novidades en ciencia e tecnoloxía [Básico (1)]. |
|
|
|
D8
|