Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
EXPRESIÓN ORAL EN XERAL
Levar a cabo, con razoable fluidez, unha descrición sinxela dunha variedade de temas que sexan do seu interese, presentándoos como unha secuencia lineal de elementos.
MONÓLOGO SOSTIDO: DESCRICIÓN DE EXPERIENCIAS
Desenvolver argumentos sinxelos sobre unha variedade de asuntos habituais dentro da súa especialidade.
MONÓLOGO SOSTIDO: ARGUMENTACIÓN
Desenvolver argumentos o suficientemente ben como para que se poidan comprender sen dificultade a maior parte do tempo.
FALAR EN PÚBLICO
Ser capaz de facer unha presentación breve e preparada sobre un tema dentro da súa especialidad coa suficiente claridade como para que se poida seguir sen dificultade a maior parte do tempo.
Ser capaz de responder a preguntas complementarias, pero poida que teña que pedir que llas repitan se se falta con rapidez.
INTERACCIÓN ORAL EN XERAL
Comunicarse con certa seguridade, tanto en asuntos que son habituaos, relacionados cos seus intereses personais e coa súa especialidade. Intercambiar, comprobar e confirmar información, enfrontarse a situación menos corrientes e explicar o motivo dun problema. Ser capaz de expresarse sobre temas máis abstractos e culturais. |
|
B10
|
C34
|
D4 D5 D7 D8 D9 D15 D17 D18
|
EXPRESIÓN ESCRITA EN XERAL
Escribir textos sinxelos e conexionados sobre unha serie de temas cotiás dentro de seu campo de interese enlazando unha serie de distintos elementos breves nunha secuencia lineal.
INFORMES E REDACCIÓNS
Escribir redaccións cortas e sinxelas sobre temas de interese.
Resumir, comunicar e ofrecer a súa opinión con certa seguridade sobre feitos concretos relativos a asuntos cotiás, habituais ou non, propios da súa especialidade |
|
B10
|
C34
|
D4 D5 D7 D8 D9 D15 D17 D18
|
COMPRENSIÓN AUDITIVA EN XERAL
Comprender información concreta relativa a temas cotiás ou ao traballo e identificar tanto a mensaxe sera como os detalles específicos sempre que o discurso estea articulado con claridade e un acento normal.
COMPRENDER CONVERSAS ENTRE FALANTES NATIVOS
Seguir xeralmente as ideas principais dun debate longo que ocorre ao seu redor, sempre que o discurso estea articulado con claridade nun nivel de lingua estándar.
ESCOITAR CONFERENCIAS E PRESENTACIÓNS
Comprender unha conferencia ou unha charla que verse sobre a súa especialidade, sempre que o tema lles resulte familiar e a presentación sexa sinxela e estea estruturada con claridade.
ESCOITAR AVISOS E INTRUCIÓNS
Comprender información técnica sinxela, como por ejemplo instrucións de funcionamiento de aparatos de uso frecuente.
ESCOITAR RETRANSMISIÓNS E MATERIAL GRAVADO
Comprender o contido da información da maioría do material gravado ou retransmitido relativo a temas de interese persoal cunha pronuncia clara e estándar. |
|
B10
|
C34
|
D4 D5 D7 D8 D9 D15 D17 D18
|
COMPRENSIÓN DE LECTURA EN XERAL
Ler textos sinxelos sobre feitos concretos que tratan sobre temas relacionados coa súa especialidade cun nivel de compresión satisfactorio.
LEER PARA ORIENTARSE
Ser capaz de consultar textos extensos coa fin de atopar a información deseada, e saber recoller información procedente das distintas partes dun texto ou de distintos textos coa fin de realizar unha tarifa específica.
LER INSTRUCIÓNS
Comprender instrucións sinxelas escritas con claridade relativas a un aparato. |
|
B10
|
C34
|
D4 D5 D7 D8 D9 D15 D17 D18
|
Resultado de aprendizaxe ENAEE: COÑECEMENTO E COMPRENSIÓN: RA1.3.- Ser conscientes do contexto multidisciplinar da enxeñaría [Adecuado (2)]. |
|
B10
|
|
|
Resultado de aprendizaxe ENAEE: INVESTIGACIÓN E INNOVACIÓN: RA4.1.- Capacidade para realizar pesquisas bibliográficas, consultar e empregar con criterio bases de datos e outras fontes de información, para levar a cabo simulación e análise co objetivo de realizar investigacións sobre temas técnicos da súa especialidade [Adecuado (2)]. |
|
|
|
D5
|
Resultado de aprendizaxe ENAEE: COMUNICACIÓN E TRABALLO EN EQUIPO: RA7.1.- Capacidade para comunicar eficazmente información, ideas, problemas e solución no ámbito da enxeñaría e coa sociedade en xeral [Adecuado (2)]. |
|
|
C34
|
D4 D18
|
Resultado de aprendizaxe ENAEE: COMUNICACIÓN E TRABALLO EN EQUIPO: RA7.2.- Capacidade para funcionar eficazmente en contextos nacionais e internacionais, de forma individual ou en equipo e cooperar tanto con enxeñeiros como con persoas de outras disciplinas [Adecuado (2)]. |
|
|
C34
|
D4 D7 D8 D17 D18
|
Resultado de aprendizaxe ENAEE: FORMACIÓN CONTINUA: RA8.1.- Capacidade de reconocer a necesidades da formación continua propia e de emprender esta actividad ao longo da súa vida profesional de xeito independiente [Básico (1)]. |
|
|
|
D8
|
Resultado de aprendizaxe ENAEE: FORMACIÓN CONTINUA: RA8.2.- Capacidade para estar ao día nas novidades en ciencia e tecnoloxía [Básico (1)]. |
|
|
|
D8
|