Código |
Descrición |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
B7 |
Saber comprender, sen prexuízos, as persoas, considerando os seus aspectos físicos, psicolóxicos e sociais, como individuos autónomos e independentes, asegurando o respecto ás súas opinións, crenzas e valores, ademais de garantir o dereito á intimidade, a través da confidencialidade e o segredo profesional |
B8 |
Promover e respectar o dereito de participación, información, autonomía e consentimento informado na toma de decisións das persoas atendidas, acorde coa forma en que viven o seu proceso de saúde-enfermidade |
C28 |
Coñecer as alteracións de saúde do adulto, identificando as manifestacións que aparecen nas súas distintas fases. |
C29 |
Identificar as necesidades de coidado derivadas dos problemas de saúde. |
C30 |
Analizar os datos recollidos na valoración, priorizar os problemas do paciente adulto, establecer e executar o plan de coidados e realizar a súa avaliación. |
C31 |
Realizar as técnicas e procedementos de coidados de enfermaría, establecendo unha relación terapéutica cos enfermos e familiares. |
C32 |
Seleccionar as intervencións encamiñadas a tratar ou previr os problemas derivados das desviacións de saúde. |
C33 |
Ter unha actitude cooperativa cos diferentes membros do equipo. |
D1 |
Capacidade de análise e síntese |
D2 |
Capacidade de organización y planificación |
D3 |
Capacidade de xestión da información |
D4 |
Resolución de problemas e toma de decisions |
D5 |
Traballo en equipo, multidisciplinar e multilingüe |
D6 |
Habilidades nas relacións interpersoais |
D7 |
Razoamento crítico |
D8 |
Aprendizaxe autónomo |
D10 |
Motivación pola calidade |