Guia docente 2023_24
Facultade de Dirección e Xestión Pública
Grao en Dirección e Xestión Pública (Virtual)
 Materias
  Xestión da documentación pública
   Contidos
Tema Subtema
Tema 1- Concepto de Información e
Documentación Administrativa
1.1. Definicións máis estendidas na literatura sobre IDA
1.2. O concepto de información e documentación administrativa dende a teoría de sistemas. Os subsistemas de información das Administracións
públicas.
Tema 2- A documentación e a xestión documental administrativa 2.1 O arquivo: técnicas documentais de arquivo.
2.2 Tipoloxía dos documentos a disposición dos funcionarios públicos.
2.3 Expediente e documentos electrónicos.

Tema 3- A información administrativa 3.1. Transparencia da información e documentación nas Administracións Públicas.
3.2. O marco normativo de acceso á información administrativa e transparencia. A Administración Xeral do Estado e a Xunta de Galicia.
Tema 4- As fontes de información nas
administracións públicas
4.1 Como as administracións públicas informan á cidadanía.
4.2 Fontes de información para a administración pública.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000