Guia docente 2023_24
Facultade de Dirección e Xestión Pública
Grao en Dirección e Xestión Pública (Virtual)
 Materias
  Xestión de servizos públicos
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Estudo de casos Análise dun feito, problema ou suceso real coa finalidade de coñecelo, interpretalo, resolvelo, xerar hipóteses, contrastar datos, reflexionar, completar coñecementos, diagnosticalo e adestrarse en procedementos alternativos de solución. 15 A3
A4
A5
B1
B2
B3
B4
B5
Resolución de problemas Desenvolvemento de habilidades de traballo en equipo con datos e evidencias relacionadas coas institucións públicas 15 A3
A4
A5
B1
B2
B3
B4
B5
Foros de discusión Espazos de debate virtual sobre as palabras chave e os principais elementos teórico-prácticos da materia 10 A4
B5
D1
D2
D4
D5
Exame de preguntas obxectivas Proba obxectiva baseada en preguntas sobre os contidos da materia e
os seus diferentes temas
40 A3
A5
B1
B5
D1
D2
D4
D5
Proxecto O/A estudante, de maneira individual ou en grupo, elabora un documento sobre a temática da materia ou prepara seminarios, investigacións, memorias, ensaios, resumos de lecturas, conferencias
etc.
20 A5
B2
B3
B4
B5
C15
D1
D2
D4
D5
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Para superar a materia é necesario ter algunha proba de avaliación continua, do contrario aínda que se superara o exame de preguntas obxectivas, non se podería superar globalmente a materia.

Na segunda oportunidade (convocatoria extraordinaria) gardarase a nota das actividades de avaliación continua e a proba de preguntas obxectivas será similar á realizada na convocatoria ordinaria (tipo test sobre todo o temario penalizando as respostas incorrectas).

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000