Conceptos básicos de fotografía e linguaxe fotográfica |
Exposición, enfoque, nitidez, distancia focal, profundidade de campo, velocidade de obturación, apertura de diafragma, ISO, encuadre, composición, luz, cor, forma.
A linguaxe visual e a comunicación a través de imaxes. Análise da fotografía. A narrativa visual en fotografía de produto. |
Manexo básico das ferramentas fotográficas: a cámara dixital |
Tipos de cámaras, obxectivos e accesorios.
Configuración básica da cámara: apertura, velocidade, ISO, balance de brancos, temperatura de cor, exposición, tipos e áreas de enfoque, lonxitude focal, diafragma e profundidade de campo, medición da luz, histograma.
Imaxe numérica, arquivos de imaxe, dispositivos de reprodución. |
O estudo e a iluminación |
Estructura e elementos do estudo. Reflectores, flashes, caixas de luz, ciclorama, trípodes, outros accesorios.
Iluminación básica. Equipos de iluminación e ferramentas. Tipos e características da luz. Luz natural e luz artificial. Luz principal, de recheo e de recorte. Luz continua. Flashes. Sicronización e obturación. Esquemas de iluminación. Temperatura de cor.
Attrezzo, recursos e "trucos" para fotografiar produto.
|
Postprodución. Procesamento e edición da fotografía dixital |
Manexo de software de postprodución da imaxe fotográfica dixital e conceptos asociados.
Sistema de traballo. Clasificación e tratamento de arquivos.
Fotografía a cor vs fotografía en branco e negro.
|
A fotografía de produto no ámbito do Deseño, a publicidade, as RRSS e a dirección creativa |
Optimización e características técnicas de imaxes para RRSS, e-commerce, medios impresos.
Estratexias fotográficas para a publicidade e o marketing. Análise e estudo de casos. |